Monday, September 24, 2012

Κοτόπουλο με πιπεριές και ελιές

Αν κοιτάξει κάποιος πόσες συνταγές έχω στο μπλογκ με κόκκινο κρέας και πόσες με άσπρο (και ειδικά με κοτόπουλο), θα καταλάβει ότι προτιμώ το άσπρο. Το κόκκινο κρέας δεν το αγαπούσα από παιδί και ειδικά το μοσχάρι. Έκανα διάφορα τερτίπια και πονηριές για να αποφύγω να το φάω όταν ήμουν μικρή. Ήταν το βασανιστήριό μου όταν είχαμε στο σπίτι μοσχάρι. Με τον κιμά τα πάω καλύτερα, αλλά και πάλι δεν μου λείπει.


Το κοτοπουλάκι το συμπαθώ επειδή γίνεται γρήγορα (θα μου πεις, με τα ψεύτικα κοτόπουλα που πουλάνε, πώς να μην γίνεται γρήγορα; για πάρε χωριάτικο να δεις!), δεν έχει πολλά λίπη και μπορείς να το κάνεις με χίλους δύο τρόπους. Έναν τέτοιο τρόπο, σύντομο και νόστιμο σας προτείνω σήμερα! Καλή εβδομάδα να έχουμε!


Κοτόπουλο με πιπεριές και ελιές
Υλικά για 4 άτομα
2 ολόκληρα φιλέτα κοτόπουλου στήθος
¼ κούπας ελαιόλαδο
 ½ κούπα λευκό κρασί
2 χρωματιστές πιπεριές χοντροκομμένες
20 ελιές χωρίς κουκούτσια (10 μαύρες και 10 πράσινες)
1 κ. σ. μουστάρδα
1 κ. σ. αλεύρι
1 κ. σ. κάπαρη
1 πρέζα κάρυ
2 κ. σ. καλαμπόκι (προαιρετικά)
1 πρέζα βότανα Προβηγκίας
αλάτι
πιπέρι
2 κούπες νερό

 
Εκτέλεση 
Πλένουμε και κόβουμε το στήθος σε μπουκιές.
Σε αντικολλητικό τηγάνι, βάζουμε το λάδι να ζεσταθεί.
Προσθέτουμε το κοτόπουλο και το γυρίζουμε μερικά λεπτά, μέχρι να ασπρίσει παντού (περίπου 10 λεπτά).
Με ένα σουρωτηράκι ή με έναν αχνορίχτη, ρίχνουμε το αλεύρι να πάει παντού. Σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε να βράσει για 2 λεπτά.
Προσθέτουμε τις πιπεριές, αλατοπίπερο, τα βότανα, το κάρυ, τη μουστάρδα, την κάπαρη, το καλαμπόκι και το νερό και αφήνουμε να βράσει για 20 λεπτά.
Σερβίρουμε με ρύζι ή πατάτες.

28 comments:

  1. Καλημέρα Κικίτσα, τι εύκολο και ευωδιαστό το πτηνό! Έχω ιδιαίτερη προτίμηση στα φαγητά που ψήνει κανείς το κρέας και τα λαχανικά μαζί, ειδικά όταν βιάζομαι,γιατί δε χρειάζεται να φτιάξω ξεχωριστή σαλάτα (η απολογία της τεμπέλας..χιχι)Καλή σου εβδομάδα,ΧΟΧΟ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου αρέσει να έχει μαζί λαχανικά!

      Delete
  2. πολυ ωραιο το κοτοπουλο με πιπεριες. και εχεις δικιο οταν λες για τα ψευτικα κοτοπουλα!!!!
    καλη σου εβδομαδα.
    ειρηνη

    ReplyDelete
  3. Κι εμένα γευστικά μου ταιριάζει το κοτόπουλο! Υπέροχη συνταγή!!!

    ReplyDelete
  4. Ωραίιιιιιιιιιιοοοοοοοοοο!!!! Πάει...προγραμματίστηκε να γίνει αυτή την εβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Κική, γρήγορο και εύκολο το κοτόπουλο με τις ελιές και τις πιπεριές. Γρήγορο και ευπαρουσίαστο, με το ρυζάκι του, κάνει ένα ωραίο πλήρες γεύμα. Πράγματι, τα εκτρεφόμενα κοτόπουλα, ψήνονται πολύ γρήγορα, ενώ τα σπιτικά θέλουν ώρα. Η γεύση τους όμως είναι σκάλες ανώτερη.
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  6. Καλημερα Κικη!
    Δεν μπορω παρα να συμφωνησω για τα "ψευτικα "κοτοπουλα; πριν κανα μηνα, ενα ζευγαρι φιλων μου εφερε εναν κοκκορα χωριατικο, να τον μαγειρεψω και να φαμε ολοι μαζι. Καλα που την ψυλλιαστικα οταν ειδα το κρεας του και τον εκανα στη χυτρα, γιατι ακομη θα εβραζε...
    Ωραιο το κοτοπουλακι σου, και γευστικα αλλα και σαν παρουσια!
    Καλη εβδομαδα!
    Μαρινα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς τηνε! όντως βράζουν δύσκολα!

      Delete
  7. Εχω κόκκορα χωριάτικο!Τόν έστειλε η συμπεθέρα!Θά τόν φτιάξω μέ τήν συνταγή σου Κική!Τού πάνε οι πιπεριές καί οι ελιές!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
  8. Με τις ίδιες διατροφικές συνήθειες,τουλάχιστον όσον αφορά τις ζωϊκές πρωτεϊνες,πορεύομαι και εγώ Κική..Την συγκεκριμένη συνταγή την κάνω έτσι ακριβώς και εγώ,με τη διαφορά δεν βάζω ελιές,γιατί δεν τις τρώει ο γυιός μου.Επομένως ως ΄΄γνήσιος γευσιγνώστης΄της πρότασης αυτής,έχω το δικαίωμα να πω,ότι πρόκειται για ένα πεντανόστιμο,γρήγορο και ελαφρύ πιάτο,που κερδίζει με την εμφάνισή του και φυσικά με την ασύλληπτη γεύση του.Φιλιά πολλα,πολλά.
    Foteini Thes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα ο γιος μου κάνει νούμερα με τις ελιές! Φιλιά!

      Delete
  9. Deli,μμμμ..νοστιμιάαα!
    Οι πιπεριές θα του χαρίζουν υπέροχη γεύση.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Τι καταπληκτικό ιστολόγιο!!! Γεμάτο από μυρωδιές της κουζίνας!!!

    ReplyDelete
  11. Μοσχοβόλησε το φαγητό σου...τέλειες φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  12. Τελικά έχουμε τα ίδια γούστα! Λάτρης του κοτόπουλου κι εγώ και φυσικά των λαχανικών... Με το μοσχάρι δεν τα πάω καθόλου καλά!

    Καλό απόγευμα!!!

    ReplyDelete
  13. Ο πατέρας μου πάντα με κοροίδευε ότι με τόσο κοτόπουλο που τρώω θα βγάλω φτερά. Και εμένα μου αρέσει το κοτόπουλο πολύ και η ιδέα σου είναι πολύ νόστιμη!

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα και εγώ προτιμώ το κοτοπουλάκι!!!

    ReplyDelete