Thursday, March 26, 2009

Ελάτε για κέρασμα!

Λοιποοοοοοοοοοοόν... Έχω χαθεί 2-3 μέρες γιατί ήμουν στην κουζίνα και μαγείρευα. Μάζευα το σπίτι (μπλιαχ) και έφτιαχνα γλυκά και φαγητά γιατί χτες γιόρταζα. Όχι, δεν με λένε Ευαγγελία, αλλά γιόρταζα. Στην Πάτρα οι Αγγελικές οι μισές γιορτάζουν των Αρχαγγέλων και οι υπόλοιπες 25 Μαρτίου. Έτσι, χτες φάγαμε εδώ με συγγενείς και φίλους. Δεν έχω και πολύ κουράγιο να γράψω πολλά. Είμαι ένα πτώμα, αφού χτες έτρεχα κσι τον Πορτοκάλογλου και γυρίσαμε χαράματα. Όλα τα κάναμε...Οπότε, σας λέω απλά τι έφτιαξα και τα υπόλοιπα θα τα πούμε αύριο με το καλό.

Χτες το μεσημέρι φάγαμε με τα πεθερικά μου μπακαλάο σκορδαλιά, αλλά έκανα και βραστό λίγο. Η φωτό τον αδικεί.

Ψωμάκι ζυμωτό που έκανα την προηγούμενη μέρα.

Η άτιμη η σκορδαλιά που δεν έγινε όπως ήθελα. Οι κακές πατάτες που λέγαμε. Ήταν όμως πολυυυυύ νόστιμη!

Τηγάνισα και μπακαλάο βουτηγμένο σε χυλό μπύρας.

Ταραμοκεφτέδες που σερβιρίστηκαν μεσημέρι-βράδυ. Συνταγή που έκανα με ό,τι σκεφτόμουν πως τους πάει. Ήταν πεντανόστιμοι και το ωραιότερο ήταν ότι δεν τους τηγάνισα αλλά τους έψησα. (Αρνούμαι να τηγανίσω. Και πολύ μου που τηγάνισα μπακαλάο). Συνταγή ελπίζω να προλάβω να σας γράψω αύριο.

Και πάμε στο βράδυ. Επειδή αυτή τη μέρα ο περισσότερος κόσμος τρώει του σκασμού με την οικογένειά του, το βράδυ ποτέ δεν ξέρω αν θα φάει κάποιος ή όχι. Έτσι, προτίμησα να βγάλω μεζεδάκια για να το ποτό, ως επί το πλήστον με ετοιματζίδικα υλικά, έτσι ώστε να μην μαγειρεύω πάλι. Παρόλα αυτά, κι αυτά ήθελαν τον χρόνο τους. Φαγώθηκαν όμως με ευχαρίστηση. Επίσης, πρώτη φορά έβγαλα μεζεδάκια μόνο με ψάρι και καθόλου με κρεατικό.

Φρυγανάκια με υποκατάστατο χαβιαριού.

Ψωμάκια τοστ με γαύρο μαρινάτο.


Ψωμάκια τοστ με καπνιστό σολομό.

Ντακάκια με ντομάτα και φέτα.


Και περνάμε στα γλυκά. Η πεθερά μου έφερε μια τούρτα σοκολάτα φουντούκι. Πολύ ωραία.

Lemon pie δική μου.

Ένα γλυκό που έφτιαξα νηστίσιμο για να το πάρω αυριο στη δουλειά.

Τρουφάκια από φλούδα πορτοκαλιού που είχα από το λικέρ που έφτιαχνα.

Πουτίγκα Μακεδονίας με συνταγή που μου είχε δώσει η φίλη μου Ιφιγένεια από Κατερίνη.

Εδώ, οι Αγγελικές γιορτάζουν άλλη μέρα, έτσι μόνο οι φίλοι μου ξέρουν ότι γιορτάζω. Πάντα λοιπόν μαζευόμαστε φίλοι καλοί. Φέτος, πολλοί από σας ήσασταν μαζί μας κατά κάποιο τρόπο. Με τα μεζεδάκια, μου ήρθε η ιδέα να σερβίρω αποστάγματα. Η ρακή της Νατάσσας από τη Σητεία, το τσίπουρο που μου είχε φέρει η μαγισσούλα, το ούζο από τη Χίο που μου είχε φέρει η Chios on line, συνόδεψαν τα μεζεδάκια μας. Ευχαριστώ όλους για τις ευχές που πήρα με emails, με sms, και στο ποστ για τον Πορτοκάλογλου. Να είσαστε όλοι καλά!

Αγγελική Ν, Heart n Soul, άλλη Αγγελική, Εύα (αν δεν κάνω λάθος), χρόνια μας πολλά.
Τα υπόλοιπα αύριο!

32 comments:

  1. Πολυχρονη!!!!
    Τα πιατα σου ειναι μουρλια και ο μπακαλιαρος ο βραστος ειναι πολυ ωραιος το κανουμε κι εμεις.
    Η φωτο μια χαρα ειναι δεν τον αδικεί καθολου.

    ReplyDelete
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, τι μαθαίνει κανείς μέσα από τα μπλοκς, αυτό δεν το ήξερα

    θα συμφωνήσω με την πουαν καθόλου δεν τον αδικεί η φωτό, αχ και να 'χα λίγο, πεινάω, ήταν χάλια το στομάχι μου σήμερα και δεν ευχαριστήθηκα φαγάκι και ήταν τόσο ωραίο,

    να είσαι γερή κάθε χρόνο να τραπεζώνεις και ας κουράζεσαι, αφού σ' αρέσει, μη μου πεις ότι όλα αυτά γίνονται από αγγαρεία θα πεθάνω!!!!

    ReplyDelete
  3. Κική μου, χρόνια μας πολλά! Και του χρόνου!
    Οι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ φωτογραφίες φανερώνουν τις ωραίες γεύσεις!
    Χαρά στο κουράγιο σου!
    Η λέμον πάι απίθανη!

    ReplyDelete
  4. Χρόνια Πολλά και Καλά Κικίτσα μου!!
    Να σε χαίρονται και να σε καμαρώνουν και πάντα να τους καλοπεριποιείσαι όλους έτσι όπως ξέρεις και όπως κάνεις πάντα:))

    ReplyDelete
  5. Χρόνια Πολλά χρυσοχέρα! πάλι νηστικούς τους άφησες όλους;;;:ΡΡΡ (τα θέλω όλα:)

    ReplyDelete
  6. χρυσοχέρα μουυυυ!!!
    χρονια πολλά Κική, πάντα χαρούμενη, πάντα καλά, παντα καλα κι αυτοι που αγαπας

    και απαιτουμε, συνταγές τραπεζιου και .. γρήγορα:ΡΡ

    φιλιά :))

    ReplyDelete
  7. χρόνια σου πολλα, με υγεία και αγάπη και όσους αγαπάς γύρω σου. Πω πω τι όμορφα τα φαγητά και κυρίως τα γλυκά σου!!! Δε μας το είπες νωρίτερα να πεταχτούμε ως εκεί??
    φιλιά από Βόρεια

    ReplyDelete
  8. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα.

    ReplyDelete
  9. ουτε που είχε πάει το μυαλό μου ότι γιορτάζεις Κικίτσα !!!

    Σου εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και αγάπη.

    Ευχαριστούμε για τα κεράσματά σου, εγω αν δεν σε πειράζει θα πάρω δύο κομμάτια απο λεμονοπιτά σου !!!

    ReplyDelete
  10. Κική μου πολύχρονη να είσαι. Πολύ ωραία τα μεζεδάκια σας. Οι φωτογραφίες χίλιες λέξεις. Και του χρόνου να σαι γερή να φτιάξεις τόσα κι άλλα τόσα. Τη σούπα πάντως τη λιμπίστηκα μέχρι κι εγώ κι ας μην είμαι του ψαριού.

    ReplyDelete
  11. Μιαμ μιαμ! Μου άνοιξες την όρεξη. Λέω να πάρω λίγο απ' όλα. Και του χρόνου!

    ReplyDelete
  12. χρονια πολλά , γερά και χαρούμενα.
    πάντα δημιουργική και ευτυχισμένη.
    ωραιότατες ιδέες μου έδωσες..
    φιλιά καρυστινά

    ReplyDelete
  13. Όλες οι λιχουδιές σου τέλειες!Θα προτιμήσω όμως ένα κομματάκι lemon pie!
    Deli,να είσαι καλά να γιορτάζεις πάντα με την οικογένεια και τους φίλους!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Αα δεν λαθεύω, χρόνια πολλά και καλά και εδώ! Ουσιαστικά η Αγγελικές της Άνοιξης γιορτάζετε σημερα, σύναξη αρχαγγέλου Γαβριήλ, αλλά μια και η χθεσινή γιορτή είναι μεγαλύτερη σας καλύπτει!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  15. test
    test
    Πουαντερίτσα , ευχαριστωωωωωώ!

    Γαστεροπλήξ , ευχαριστώ! Αγγαρεία; Βαράτε με κι ας κλαίω. Όχι. Ποτέ δεν γίνονται τόσα από αγγαρεία!

    Ευαίσθητο στομαχάκι κι εσύ; Περαστικά!

    Αγγελικούλα συνοννόματη , χρόνια μας πολλά! Ευχαριστωωωώ!

    Έλενα , ευχαριστώ πολύ!

    Χαρτ , να μας χαίρονται! Χρόνια μας πολλά. Ναι! Πάλι νηστικοί μείναμε! χαχα!

    Μαριλένα , ευχαριστώ!
    Ποια θες πρώτη; Χαχα!

    Εύη , ευχαριστώ! Τι να κάνω η έρμη; Να βγω με τη ντουντούκα; χαχα!

    Δήμητρα , ευχαριστώ!

    Μαρία , όσα θες! Ευχαριστώ!

    Ρένα , ευχαριστώ! Να στείλω ταπεράκι;

    Μαγισσούλι μουλτικολόρε! χαχα! Ευχαριστώ!

    Σοφία , σου φτιάχνω ένα πιατάκι με απ' όλα! χαχα! Ευχαριστώ!

    Venceremos , ευχαριστώ!

    Ελένη , ευχαριστώ! Σου βάζω 2 κομμάτια λέμον πάι!

    Κατερίνα μου το είπε κι άλλος αυτό σήμερα για τη σύναξη. Παραδοσιακά από τη γιαγιά μου, όλες οι εγγονές της γιορτάζαμε 25 Μάρτη. Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  16. Χρόνια πολλά κικι μου ότι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρείς
    Τι λιχουδιές είναι αυτές σουπερ

    ReplyDelete
  17. Βίκυ ταυτόχρονα γράφαμε! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  18. Χρόνια πολλά και καλά.
    Ότι επιθυμείς και πάνω απ'όλα υγεία.

    Αυτη η κουζίνα έχει όλα τα καλά.
    Έρχομαι κάθε μέρα και τσιμπάω κάτι ;-)

    ReplyDelete
  19. Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!! Να είστε γερή και να χαίρεστε την οικογένεια!

    ReplyDelete
  20. Χρόνια σου Πολλά , δεν ξέρω τι να πρωτοφάω..με ξελίγωσες, μα με πολύ σκέψη θα πάρω ένα κομμάτι λεμον πάι που λατρεύω.

    ReplyDelete
  21. Χρόνια Πολλά Κική μου, υγεία χαρά και καλή όρεξη!!!πωπωπω!!!Τι λιχουδιές είναι αυτές!!!Αχ!!!Μόνο που τα βλέπω πεινώ και κάνω και δίαιτα η ευλογημένη!!!Μόνο τα μεζεδάκια για το ποτό θέλουν 10 ώρες προετοιμασίας!!!Πώς στην ευχή τα καταφέρνεις όλα αυτά??? Superwoman!!!!

    ReplyDelete
  22. Πάντα ν' ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε (βρε!)
    Χρόνια πολλά, πάντα με όρεξη κυριολεκτική και μεταφορική.

    ΥΓ. Τα ντακάκια τα βρέχεις; Βάζεις λάδι μόνο, πριν τη ντομάτα και το τυρί;

    ReplyDelete
  23. Kική μου, και του χρόνου! Να ετοιμάσεις τόσα και άλλα τόσα!Τι καλά να ήμουνα και εγώ εκεί...
    Θα μας δώσεις συνταγές;;Φιλάκια...

    ReplyDelete
  24. Χρόνια πολλά! Και του χρόνου με άλλα τόσα λαχταριστά φαγητάκια!

    ReplyDelete
  25. Δέσποινα, ευχαριστώ πολύ. Μη νομίζεις. Κι εγώ κρυφοκοιτάω στη δική σου κουζίνα κι ας μην μιλάω πάντα! :-)

    Δεσποινάκι μου γλυκό, ευχαριστώ πολύ! Αύριο θα είμαι στα μέρη σου! Φιλάκια!

    Αχτίδα, ευχαριστω πολύ! Δύο να σου βάλω!

    Αγνή, ευχαριστώ πολύ! Να σου πω πώς πρόλαβα τα μεζεδάκια. Χωρο να τα φτιάξω δεν είχα. Οπότε, έφτιαχνα μια πιατέλα και μέχρι να φτιάξω την επόμενη, τα είχαν φάει! χαχα! Δεν ήθελαν πολλή ώρα πάντως.

    Διονύση, τα ντακάκια τα έβρεξα. Να σου πω την αλήθεια, στα συγκεκριμένα δεν έβαλα λάδι γιατί...το ξέχασα! Χαχα! καλύτερα όμως γιατι θα γέμιζε ο κόσμος λάδια. Κανονικά λοιπόν θέλουν βρέξιμο, λάδι, ντομάτα και τυρί. Αυτά τα τσάκισαν τα πιτσιρίκια...

    Όλγα, ευχαριστώ! Και βέβαια θα δώσω συνταγές!

    Big mama, ευχαριστώ! Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
  26. Σ΄ευχαριστώ πολύ(δεν κάνεις λάθος)!Να μας χαίρονται και να τους χαιρόμαστε.Πολλά καλούδια ...Αλμυρά και γλυκά.Σκέτος πειρασμός.Νάσαι πάντα γερή και άξια και χαρούμενη για να μπορείς και να θέλεις να τα ετοιμάζεις.
    Εύα

    ReplyDelete
  27. Εύα, να μας χαιρόμαστε! Ευχαριστώ πολύ για όλες τις ευχές! Κι εσύ να είσαι καλά να μας μαθαίνεις χρήσιμα πράγματα!

    Γλαρένια μου, ευχαριστω για τις ευχές και τα ωραία λουλουδάκια! Φιλιά!

    ReplyDelete
  28. Κική μου,
    χρόνια πολλά καλή μου,να σε χαίρονται αυτοί που σ'αγαπούν!!!
    Να τους χαίρεσαι και σύ!!!
    Και μεις μαζί τους φυσικά..
    Πω-πω νοστιμιές! Η μια καλύτερη από την άλλη...

    (ΘΕΛΩ ΝΗΣΤΉΣΙΜΗ LEMON PIE!!)
    :):):):)

    ReplyDelete
  29. Χρονια σου πολλα εστω και καθυστερημενα.Η λεμον παϊ υπεροχη καθως και ολα τα υπολοιπα.Χαρας το κουραγιο σου.

    ReplyDelete
  30. Αγράμπελη, μακάρι να μπορούσα να φτιάξω λέμον πάι χωρίς αυγά αλλά δεν γίνεται. Τουλάχιστον δεν ξέρω εγώ. Τα αυγά είναι το βασικό συστατικό της λέμον πάι (μαρέγκα).

    Ελευθερία, ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete