Thursday, January 21, 2016

Πίτσα γκοργκοντζόλα

Όπως σας έλεγα προχτές, η συνέχεια του ποστ μου βρίσκεται σήμερα εδώ.
Με το ζυμαράκι που έφτιαξα, έγιναν 3 πίτσες και 1 ζύμη βρίσκεται ακόμα στην κατάψυξη. Η πρώτη, που φωτογραφήθηκε ανθρωπινά και με συνθήκες νορμάλ (ας πούμε), έγινε με γκοργκοντζόλα. Οι δύο επόμενες έγιναν απλά με τυρί και μάλιστα λάιτ.


Το τυρί γκοργκοντζόλα θυμίζει ελαφρώς ροκφόρ ή μπλε τυρί. Τη μουχλίτσα του την έχει δηλαδή. Είναι αλμυρό, οπότε προσέξτε τις προσθήκες αν βάλετε και κάτι ακόμα. Το έχω λατρέψει αυτό το τυρί, προ Ιταλίας. Εκτός από γλυκατζού και μακαρονού, είμαι ΚΑΙ τυρού. Όλα όσα παχαίνουν δηλαδή τα άτιμα.


 Στη βάση της πίτσας εγώ έβαλα λίγη έτοιμη σάλτσα ντομάτας που είχα για ζυμαρικά (με γκοργκοντζόλα κι αυτή). Στις 2 επόμενες έβαλα απλά λίγη κέτσαπ.

Πίτσα με τυρί, ντοματίνια και φρέσκα μανιτάρια 

Πίτσα με τυρί

Στη συγκεκριμένη πίτσα, επειδή το τυρί λιώνει στο πεντάλεπτο, έψησα τη ζύμη μόνη της και πρόσθεσα στο τέλος το τυρί. Αυτό δεν χρειάζεται να το κάνετε αν το τυρί σας λιώνει και ψήνεται σε ανάλογο χρόνο με τη ζύμη, η οποία δεν αργεί. Όπως στις περισσότερες πίτσες στο 15λεπτο είναι έτοιμη. Μόνο για τα τυριά τύπου κρέμα μπορεί να χρειαστεί να ψήστε μόνο το ζυμάρι (λέω εγώ τώρα).

Οπότε...


Πίτσα γκοργκοντζόλα
Υλικά για μία πίτσα κανονική 8 κομματιών
1/4 από το ζυμάρι που έχω περιγράψει εδώ
100-120 γρ. τυρί γκοργκοντζόλα
λίγη κέτσαπ ή σάλτσα κόκκινη από ζυμαρικά

Εκτέλεση
Ανοίγουμε το ζυμαράκι μας με χέρια ή πλάστη και το βάζουμε σε ελαφρώς λαδωμένο ταψί.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς με αέρα.
Ψήνουμε τη ζύμη της πίτσας μαζί με τη σάλτσα για 10-15 λεπτά, μέχρι να πάρουν χρώμα οι άκρες.
Τη βγάζουμε, βάζουμε το τυρί σε κομμάτια και την ξαναβάζουμε στον φούρνο για άλλα 5-10 λεπτά. Καθώς λιώνει το τυρί, ανοίξτε το φούρνο και απλώστε το να πάει παντού στην πίτσα. Ξανακλείστε για 2-3 λεπτά.
Απολαύστε τη!




7 comments:

  1. Τρωω και τις 3 πιτσες χαλαρα σε μια μερα!! Οσο για τα τυρια με ....μουχλα, ειναι μεγαλη μου αδυναμια αλλα παντα ψημενα!! Μου αρεσει η εμφανιση της τοσο λεπτης πιτσας!

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ με την Χρυσαυγή!!!!!!!!! ότι τις τρώω σε μια μέρα χαχαχα
    Γλυκατζού δεν είμαι ευτυχώς, μακαρονού, τυρού, πιτσού ΝΑΙ!
    Αααα και σήμερα η μαμά μου με είπε και παστουρματζού ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ReplyDelete
  3. Μία πίτσα δεν τρώω μόνη μου. Αλλά όπως λες αν είναι λεπτή η ζύμη και όχι φορτωμένη με υλικά, μάλλον θα την καταφέρω κι εγώ ;)

    Πολύ ωραία!!

    ReplyDelete
  4. Η πίτσα δε μπαίνει ποτέ στο ψυγείο μας! Καταναλώνεται βγαίνοντας από το φούρνο, ιδίως όταν είναι φτιαγμένη με κάποιο κρεμώδες τυρί...Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Καλημέρα και καλό Σ/Κ, Κικίτσα, ΧΟΧΟ

    ReplyDelete
  5. Από τα αγαπημένα μου τυριά!!! Μ' αρέσει που είναι τόσο λεπτή!!!

    ReplyDelete
  6. Τρελαίνομαι για λεπτή πίτσα, αλλά δυστυχώς μπορώ να φάω μεγάλη ποσότητα...μ'αρεσει και η προσθήκη γκορκοτζόλα, παρότι "δυσκολο" τυρί για πολλούς.

    ReplyDelete
  7. Πιτσα με λεπτό ζυμάρι όπως μας αρέσει!

    ReplyDelete