Friday, November 7, 2014

Τηγανητό σπανάκι. Ας μαγειρέψουμε κινέζικο

Πριν ξεκινήσω, να σας πω ότι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με κοιτούσαν με μίσος ενώ εγώ προσπαθούσα να βγάλω όσο καλύτερες φωτογραφίες γινόταν με φλας (όσο και να το προσπαθείς, σαν το φυσικό φως δεν υπάρχει) και δεν τους άφηνα να αγγίξουν τίποτα μέχρι να τα φωτογραφήσω. Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω (που θα έλεγε και ο Σέλντον Κούπερ) :-p

Ξεκινάω τις κινέζικες συνταγές, με το σπανάκι που έκανε εντύπωση σε όλους, αφού ήταν ολόκληρα τα φύλλα, τα οποία τα βουτούσε σε χυλό και τα τηγάνιζε. Ήταν πάρα πολύ νόστιμο και το λέω εγώ, που δεν είμαι του τηγανητού. Καλό είναι, να τι φτιάξετε λίγο πριν το σερβίρετε για να κριτσινίζει, διαφορετικά, με την ώρα μαλακώνει.

Τηγανητό σπανάκι
Zha bokai yu
από την πόλη Gungzhou
Υλικά
100 γρ. φρέσκο σπανάκι
1 αυγό
κορν φλάουρ ή αλεύρι περίπου 80 γραμμάρια
1/2 κ. γ baking powder
αλάτι
πιπέρι
νερό
λάδι για τηγάνισμα
για τη σαλτσούλα που τα βουτούσαμε:
σόγια σως
ξύδι
πολύ ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι
μια πιπερίτσα
λίγο μπούκοβο
(ναι, ήταν καυτερό!)


Εκτέλεση
Πλένουμε το σπανάκι.
Κόβουμε τα κοτσάνια και κρατάμε μόνο τα φύλλα ολόκληρα.
Μέσα σε μπωλ ανακατεύουμε το κορν φλάουρ, το μπέκιν, αλατοπίπερο, το αυγό και λίγο νερό για να κάνουμε χυλό.
Ζεσταίνουμε λάδι στο γουόκ.
Βουτάμε το σπανάκι ένα-ένα στο χυλό και τηγανίζουμε λίγα κάθε φορά μέχρι να πάρουν ελαφρώς χρώμα.
Τα βγάζουμε και τα αφήνουμε να στραγγίξουν.
Ξαναζεσταίνουμε λάδι και ξανατηγανίζουμε για δεύτερη φορά, μέχρι να χρυσίσουν και να είναι κριτσινιστά.
Σερβίρουμε με φρεσκοτριμένο πιπέρι.

Καλό πσκ!


5 comments:

  1. Αν καί δέν είμαι fan τού κινέζικου Κική,η συνταγή σου φαίνεται πολύ νόστιμη!
    Καλό Σ/Κ!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ πρωτότυπη και ιδιαίτερη η ιδέα του τηγανητού σπανακιού! Ομολογώ ότι μου κέντρισε το ενδιαφέρον!
    Και ωραία και η σος με την οποία το συνοδεύσατε!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. Μ'αρέσει το Κινέζικο, μ'αρέσει το καυτερό, και λατρεύω Σέλντον! Είναι απίθανος έτσι όπως αγνοεί κάθε κανόνα "ευγένειας" ή κοινωνικής συμπεριφοράς :D Εξαιρετικός τρόπος για να φάμε το σπανάκι και καθόλου bazinga :P

    ReplyDelete
  4. Κινέζικοοοοοοοο!!!!!! Γιούπιιιιιιι!!!!!!!
    Αυτό με τις φωτογραφίες το παθαίνω κι εγώ.... η τέχνη απαιτεί θυσίες και, μάλλον, δεν το καταλαβαίνουν!! Χαχαχαχα!
    Μαζεύω συνταγές γιατί θέλω να κάνω μια θεματική βραδιά ασιατικής γαστρονομίας για τις φίλες μου, νομίζω θα μπει στη λίστα και αυτή!!! :D

    ReplyDelete
  5. Εγώ το φτιάχνω χρόνια και δεν ήξερα πως ήταν και κινέζικο και τώραωκις αυτό έκανα και τρωω

    ReplyDelete