Monday, October 21, 2013

Πέστο βασιλικού - Μακαρονάδα με πέστο

Στα πλαίσια "καιτώρατιμαγειρεύουνεπουμείναμεοιδυομας" και στα πλαίσια "οβασιλικόςπαραφούντωσε", αποφάσισα να κάνω πέστο βασιλικού. Συνήθως οι γλάστρες που έχω με μυρωδικά (και γενικά οι γλάστρες μου) δεν μπορώ να πω ότι πάνε και τέλεια. Φέτος όμως οι 2 βασιλικοί που πήρα, πήγανε μια χαρά. Ο ένας ειδικά, παραπήγε καλά. Δεν έχω παράπονο. Και καπρέζε φάγαμε πάρα πολύ συχνά και το φαγητό της Μαρίας (ντομάτες ογκρατέν με ψωμί) φάγαμε ακόμα συχνότερα, μέχρι που τώρα τελευταία παραφούντωσε γιατί δεν έκοβα συχνά και σκέφτηκα να κάνω πέστο βασιλικού.



Το πέστο μου αρέσει πολύ, αλλά όχι όταν το τρώω σε μαγαζί, που είναι μέσα στη λαδίλα...Το περίσσευμα λαδιού στα φαγητά, γενικά δεν μου αρέσει καθόλου. Πόσο μάλλον εδώ. Η γνωστή μάρκα πέστο που κυκλοφορεί, μου αρέσει επίσης πολύ, γιατί δεν έχει πολύ λάδι. Τώρα όμως, είχα όλα τα υλικά για να φτιάξω δικό μου.

Ο καθένας μπορεί να φέρει το πέστο στα μέτρα του. Λίγο παραπάνω σκόρδο (όχι για μένα, ευχαριστώ), λίγη παραπάνω παρμεζάνα, ή κουκουνάρι ή λάδι. Ο καθένας όπως επιθυμεί! Ο τρόπος που προτείνω εγώ, είνα ο εξής:



Πέστο βασιλικού
Υλικά για 110 γρ. (περίπου 6 κ. σ., ποσότητα ικανοποιητική για 3 άτομα)
60 γρ. φύλλα βασιλικού πλατύφυλλου (αν δεν έχετε ζυγαριά, αυτή η ποσότητα γεμίζει ένα μικρό μπλέντερ)
1 μικρή σκελίδα σκόρδο
1 ½ κ. σ. κουκουνάρι
1 κ. σ. παρμεζάνα τριμμένη
2 κ. σ. ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι


Εκτέλεση
Σε ένα μπλέντερ βάζουμε το βασιλικό μαζί με το σκόρδο, τα κουκουνάρια, το τυρί και χτυπάμε να λιώσουν.
Προσθέτουμε το λάδι και ξαναχτυπάμε για μερικά λεπτά, μέχρι να αλλάξει χρώμα το μίγμα. Βελτιώνουμε τη γεύση με αλάτι και πιπέρι.



Αν σας αρέσει ή δεν σας αρέσει κάποιο υλικό, τροποποιείτε τις ποσότητες. Πχ εμένα δεν μου αρέσει το σκόρδο να το καταλαβαίνω. Είχα βάλει μια μεγάλη σκελίδα, η οποία θεωρώ ότι έπεσε πολλή για μένα. Οπότε προτείνω λιγότερη. Επίσης, όπως είπα, δεν μου αρέσει να έχει πολύ λάδι. Αν θέλετε προσθέστε περισσότερο. Μπορείτε να το φυλάξετε στο ψυγείο για χρήση τις επόμενες μέρες, αλλά μπορείτε να το βάλετε επίσης στην κατάψυξη.



Βράστε τα ζυμαρικά που θέλετε σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Σουρώστε και προσθέστε 1-2 κουταλιές πέστο όσο είναι ζεστά. Ανακατέψτε πολύ καλά να πάει το πέστο παντού!

Καλή εβδομάδα!

22 comments:

  1. Καταπληκτικό το πέστο σου Κική μου! Έχεις δίκιο ότι η σάλτσα θέλει προσαρμογή στο γούστο του καθενός! Δεν μου αρέσει με πολύ σκόρδο, ούτε λαδωμένο...

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη και πανεύκολη σάλτσα στιγμής για μακαρόνια.
    Λατρεύω το πέστο!! Απλά το λατρεύω!!!

    Μπράβο Κική!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίο! Και εγώ τους κλάδεψα του βασιλικούς μου και έχω έτοιμη τη σαλτσούλα μου! Αντί για κουκουνάρι βάζω αμύγδαλο, σε κάποιο blog το έχω δει και μου πάει πολύ περισσότερο!
    Καλή εβδομάδα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ έτοιμη ήμουνα να βάλω αμύγδαλο γιατί νόμιζα πως δεν έχω κουκουνάρι ;-)

      Delete
  4. Έχω τρία χρόνια να αναστήσω πλατύφυλλο βασιλικό.
    Την τελευταία φορά είχε φτιάξει η κόρη ένα που πρόσθετε και κονιάκ.
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  5. Μού αρέση πολύ η πέστο Κική!!!Βασιλικό,έχω,τά άλλα μού λείπουν!!!
    Αυριο τά προμηθεύομαι,καί τήν δοκιμάζω!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  6. Πέστο και έγινε!!! Και πολύ αρωματικό μάλιστα!!!!

    ReplyDelete
  7. Λατρεμένη μακαρονάδα!!! καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  8. Από τις πιο αγαπημένες επιλογές και όχι μόνον για μακαρονάδες...η σάλτσα πέστο Κική μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ τη χρησιμοποιώ και αλλού!

      Delete
  9. Oλο το καλοκαίρι έλεγα να κάνω πεστο βασιλικού.
    Πάει ο βασιλικό στα θυμαράκια ...χιχι
    Πολύ ωραίο το έκανες. Και το κουκουνάρι του πάει πολύ.

    Φιλιά

    ReplyDelete
  10. Τέλειο είναι το πέστο!!!!!!! Κι αν δεν έχουμε κουκουνάρι μπορούμε να βάλουμε ή αμύγδαλα ή καρύδια!!! Γίνεται το ίδιο νόστιμο κι ακόμα καλύτερο! Δοκιμάστε το κι έτσι!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με αμύγδαλα είναι για μένα μια χαρά!

      Delete
  11. ......!!!!! Γίνεται άραγε με ψιλόφυλλο βασιλικό;)

    ReplyDelete