Thursday, July 28, 2011

Εύκολο παγωτό χωρίς αυγά, που δεν κρυσταλλιάζει

Παγωτό! Το απόλυτο καλοκαιρινό έδεσμα, που λατρεύουν συνήθως μικροί και μεγάλοι. Με κακάο ή χωρίς, με φρούτα ή χωρίς, με ξηροκάρπια, με σιρόπι, με γλυκό κουταλιού από πάνω, όλοι έχουμε βρει το παγωτό και το συνδυασμό που μας ταιριάζει.


Τα σπιτικά παγωτά, είναι σαφώς πιο υγιεινά από τα έτοιμα και οπωσδήποτε πιο οικονομικά. Σας δίνω μια απλή συνταγή και νόστιμη συνταγή, που μου έδωσε η φίλη μου η Αγγελική, στην οποία μπορείτε να κάνετε πολλές παραλλαγές. Το θετικό είναι ότι δεν έχει ωμά αυγά. Το ακόμα θετικότερο, ότι δεν κρυσταλλιάζει, ούτε χρειάζεται χτύπημα πολλές φορές μέχρι να παγώσει. Θυμηθείτε όταν είναι αρκετές μέρες στην κατάψυξη, να το βγάζετε 5-10 λεπτά πριν το σερβίρετε.


 Συνοδέψτε το με γλυκό κουταλιού, με σιρόπια που μπορείτε να τα φτιάξετε μόνοι σας χωρίς συντηρητικά, ή ακόμα και με λίγο από το αγαπημένο σας λικέρ, που θα το απογειώσει!


Εύκολο παγωτό χωρίς αυγά
Υλικά
2 φακελάκια σκόνη σαντιγύ
φρέσκο γάλα, όσο ζητάει η σαντιγύ (συνήθως 400 ml)
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
1 κουτί γάλα εβαπορέ
1-2 βανίλιες
Προαιρετικά:
σκόνη κακάο, σκόνη σοκολάτα, λιωμένα φρούτα, σταγόνες σοκολάτας, στιγμιαίο καφέ, μπισκότα, καραμελωμένα ξηροκάρπια κλπ.


Εκτέλεση
Χτυπάμε τη σαντιγύ με το φρέσκο γάλα, μέχρι να στέκεται.
Προσθέτουμε το ζαχαρούχο και το εβαπορέ γάλα. Χτυπάμε για λίγο να ενωθούν.
Τέλος προσθέτουμε τις βανίλιες.
Από κει και πέρα, προσθέτουμε κακάο, σοκολάτα, καραμελωμένα ξηροκάρπια, λιωμένες φράουλες, μπισκότα τριμμένα ή ό,τι θέλετε. Μπορείτε να χωρίσετε το μίγμα στα δύο ή στα τρία και να κάνετε δύο διαφορετικές γεύσεις. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λίγο από το αγαπημένο σας λικέρ ή σιρόπι.
Τοποθετείστε το στην κατάψυξη σε μεταλλικό (αν έχετε) μπωλ ή πλαστικό που να κλείνει, για 5-6 ώρες.

Είναι τόσο νόστιμο, που θα χρειαστεί να αντισταθείτε στον πειρασμό να το φάτε πριν παγώσει!

44 comments:

  1. καλημέρααα!ευχαριστούμε!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Αυτή η συνταγή παγωτου ειναι η καλύτερη απ΄οσες εχω δοκιμάσει!!!Την κάνω χρόνια, με την διαφορά οτι αντί 2 πακέτα σαντιγύ ,χρησιμοποιώ 1 κουτι σαντιγυ morfar (το σιδερένιο κουτί)
    Με καραμελωμλενο αμύγδαλο, ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ReplyDelete
  3. Τα λατρεύω τα παγωτά, χειμώνα - καλοκαίρι!!!!
    Φιλιάαααααααα

    ReplyDelete
  4. Κικίτσα νομίζω ότι με την σκόνη σαντιγί (Alsa χρησιμοποιώ συνήθως) κρυσταλιάζει πολύ λιγότερο το παγωτό.
    Επίσης αν στα σοκολατένια παγωτά προσθέσουμε μερέντα ή λιωμένη σοκολάτα, η υφή τους είναι πολύ καλύτερη.
    Και σίγουρα ναι, τα σπιτικά παγωτά είναι και εύκολα και πιο νόστιμα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Τα ωμά αβγά δεν τα χρησιμοποιώ κι εγώ με μεγάλη ευχαρίστηση, αλλά ως προς τη σκόνη σαντιγύς/κρέμας, έχω πάλι έναν δισταγμό για το πόσο υγιεινή είναι, δεν έχει τεχνητά χρώματα & αρώματα?
    Από γεύση βέβαια, σίγουρα βγαίνει νόστιμο το παγωτό και είναι και πολύ εύκολο!
    Εγώ τον τελευταίο καιρό έχω στραφεί προς τα σορμπέ πάντως, βέβαια το χτύπημά τους το θέλουν!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Κική! :)

    ReplyDelete
  6. Ειχαμε (πληθυντικος ευγενειας χιχιχι) φτιαξει μια παρομοια συνταγη, χωρις ομως τη βανιλλια.
    Αποτελεσμα: νοστιμο μεν, εντονο δε στη γευση λογω ζαχαρουχου.

    Αυτο το εξουδεερωνει ισως η βανιλλια;

    ReplyDelete
  7. Κικίτσα μου καλά που μου το θύμησες... θέλω να κάνω σήμερα με καραμελωμένα καρύδια... Κροκαν είπαμε εε? χαχα Φιλιάαα

    ReplyDelete
  8. Οχι πες μου τώρα, αυτό το παγωτάκι στη φωτό έτσι όπως το έβαλες...δεν ζητάει το βυσσινάκι του??? Οχι πες ..δηλαδή!!!
    Like, like, καραlike και θα φτιαχτεί οσονούπω γιατί ξεμπούκωσε η κατάψυξή μου...το γνωστό μου πρόβλημα..χαχαχα!!

    ReplyDelete
  9. Στα παγωτά δεν λέμε όχι:-)))

    Φιλιά θαλασσένια δροσερά.

    ReplyDelete
  10. Έτσι το φτιάχνει και η κόρη μου αλλά όχι με σκόνη σαντιγί. Ίσως αυτό να κάνει τη διαφορά γιατί το δικό μας κρυσταλλώνει λιγουλάκι!
    Πολύ λαχταριστό το παγωτό σου Κικίτσα!

    ReplyDelete
  11. Μας χάρισες λίγη δροσιά και το χρειαζόμαστε. Και εγώ το φτιάχνω... κάπως έτσι. Αντί για σκόνη σαντιγί βάζω κρέμα γάλακτος και ένα φακελάκι γιώτη στιγμής καραμέλα ή μπισκότο.Τελικά όλες ψάχνουμε τρόπους να δροσιστούμε και να ... πειραματιστούμε.

    ReplyDelete
  12. Τώρα διάβασα το γευστικό οδοιπορικό σου στη Σαντορίνη και όλα τα καινούρια σου... Είμαι στο χωριό κι έβαλα και τη μαμά μου -που δεν ξέρει από ίντερνετ, αλλά θα μάθει-στο τριπάκι να περιηγηθεί στις νοστιμιές σου... Κατενθουσιασμένη, καταλαβαίνεις.
    Πόσο χαίρομαι που ασχολείσαι με τόσα όμορφα πράγματα, γεμάτα ζωή και απόλαυση.

    ReplyDelete
  13. Φτιάχνω το αρμενοβίλ κάπως έτσι (με σαντιγύ και ζαχαρούχο) και είναι χρόνια τώρα το αγαπημένο μας παγωτό. Με μυγδαλάκι καραμελωμένο δεν σου λέω τίποτα!

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα σε όλους!

    Ίριδα καλημέρααα!

    Αστέρι κι εγώωω!

    Έλενα συμφωνώ!

    Αντώνη γενικά η βανίλια καλύπτει μυρωδιές!

    Ριρή, αποφεύγω πια το μόρφατ...

    confused me too! Xaxa!

    Dark chef, όπου μπορώ δεν τη χρησιμοποιώ. Εκείνο που έχω καταργήσει δε, είναι τα τύπου μόρφατ.

    Angel ευχαριστώ για τη συνταγή! Ναι! Κροκάν!

    Έφη, αν το θέλει λέει!!! Παρεμπιπτόντως, εγώ πάλι φέτος, βύσσινο δεν.... :-(((

    Θαλασσένια έτσι!

    Μαρία, ας δοκιμάσει κι έτσι!

    para-kelsoscooks με κρέμα γάλακτος ακόμα καλύτερα!

    Σταυρούλα πολύ χαίρομαι που βάζεις στο τριπάκι και τη μαμά για τις νοστιμιές μου! :-) Να περάσετε καλά κι ευχαριστώ!

    Βίτα πειρασμός!!!

    ReplyDelete
  15. Μόλις το έφτιαξα και το έχω να παγώνει..σκέτο γιατί δεν έβρισκα ξηροκάρπια...μου τα έχουν ρημάξει όλα..χαχαχα!!!

    ReplyDelete
  16. καλησπέρα!! μόνο που διάβασα τη συνταγή τρέχουν τα σάλια μου!!! έχω ερωτηση όμως: μετά που θα το βάλω καταψυξη, χρειάζεται κάθε 2-3 ώρες ανακάτεμα και πόσες φορές? :-)

    ReplyDelete
  17. Όπως γραφω στην αρχή, δεν χρειάζεται χτύπημα αού μπει στην κατάψυξη. Από τη γλύκα του παρασύρθηκες και δεν το είδες :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΧΑ ΧΑ!! έχεις δίκιο!! ευχαριστώ πολύ!! τη γλύκα του να έχει η ζωή σου! φιλιά..

      Delete
  18. Τι υπέροχο παγωτό!!!! Ουτε χτυπημα, ουτε ανακάτεμα, ουτε τιποτα!!! Πραγματικά μεσα σε 5'! Πολυ ωραία γεύση!! Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  19. οχι εκλεισε το σ/μαρκετ !!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Καλά όλα αυτά αλλά φυτική σαντιγή και ζαχαρουχο δεν είναι παγωτό, είναι παγωμένο γλύκισμα. Υπάρχει γιαούρτι αλλά υπάρχει και το έδεσμα,υπάρχει καλαμάρι αλλά και θραψαλο, λίγο ποιότητα στην ζωή μας δεν βλάπτει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. τοτε να μην το φταξεις. δεν σου βαλαμε και το μαχαιρι στο λαιμο.....

      Delete
  21. Εγώ έκανα ένα μέσα σε κουβά. :|

    ReplyDelete
  22. το εφτιαξα και βγηκε τελειο!!!! εγω εβαλα μεσα τη μερεντα με τα καραμελωμενα φουντουκια.....τι να σας λεω.......απολαυση!!!! ευχαριστουμε για τη συνταγη!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! :-)

      Delete
  23. ΚΙΚΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΖΥΜΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΘΕΛΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΚΟΝΗ ΒΑΝΙΛΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΕΣΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΩΜΑ;ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΥΓΑ ΠΟΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΥΣΗ;ΑΥΤΑ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς τον!
      Ναι, μπορείς να βάλεις βανίλια φυσική, αλλά θα πρέπει να αρωματίσεις με κάποιο τρόπο ένα από τα υλικά, με αυτή. Προφανώς το γάλα εβαπορέ.
      Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις αυγά σ' αυτή τη συνταγή, γιατι δεν τα έχει ανάγκη. Τα αυγά δίνουν πιο πλούσια γεύση, αλλά το θέμα είναι ότι εδώ αν τα βάλεις θα μπουν ωμά και δεν πρέπει. Θα πρέπει να κάνεις εντελώς άλλη διαδικασία παρασκευής αν θες να βάλεις αυγά ή αν θες να αρωματίσεις με φυσική βανίλια.

      Delete
  24. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙΚΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΚΟΝΗ ΒΑΝΙΛΙΑ ΒΑΛΩ 2 ΚΛΩΝΑΡΑΚΙΑ ΦΡΕΣΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΡΩΜΑΤΟΣ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δες παραπάνω τι σου έγραψα.

      Delete
  25. ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΝΙΛΙΑ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΠΑΓΩΤΟ.

    ReplyDelete
  26. Καλησπέρα και σε ευχαριστούμε για την θεσπέσια συνταγή!! Μήπως μπορείς να μου πεις την αναλογία για κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σαντιγύ αντί για την σκόνη; Εχω όλα τα υλικά εκτός απο την σκόνη σαντιγύ αυτή την στιγμή!! Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν ξέρω να σου πω ακριβώς αναλογία, αλλά θα σου πω το εξής: Αφού το απαιτούμενο γάλα είναι 400 ml, θα έβαζα 2 κρέμες γάλακτος των 200 ml. Βάλε τις για 10 λεπτά στην κατάψυξη, μαζι με το μπωλ που θα τις χτυπήσεις και τα χτυπητήρια του μίξερ. Χτύπησέ τις μαζί με 2-3 κ. σ. άχνη ζάχαρη, αν και δεν είναι απαραίτητο αφού υπάρχει το ζαχαρούχο. Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!

      Delete
  27. Και για όσους θέλουν να μετατρέψουν το παγωτό τους, σε "υπερ"παγωτό ας προσθέσουν και μισό γραμμάριο από την "υπερ"τροφή γανόδερμα.

    Αυτό το βήμα, βέβαια, θα γίνει στο τέλος, μετά την προσθήκη κακάο έτσι ώστε να παραμείνει το σοκολατένιο χρώμα !

    ReplyDelete
  28. Υπέροχο! Το έφτιαξα κι εγώ. Μονο που στο μισό μίγμα έβαλα φλύδες σοκολάτας και στο δευτερο το εκανα κακάο!

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Αντι για εβαπορε μπορω να βαλω παλι φρεσκο;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπορείς αλλά θα έχει περισσότερους κρυστάλλους

      Delete