Tuesday, September 1, 2015

7 χρόνια μικρή κουζίνα

7 χρόνια γάμου; 7 χρόνια φαγούρα; 7 χρόνια γρουσουζιά; 7 χρόνια στο ... Θιβέτ; Όοοοοχι!
7 χρόνια μικρή κουζίνα! 
Ναι! Κι όμως έχουν περάσει ήδη εφτά χρόνια από τότε που αποφάσισα να ανοίξω τη μικρή μου κουζίνα και να σας προσκαλέσω για φαγητό ή γλυκό! Οι πρώτες εκείνες μέρες κύλησαν, με 180 περίπου αναγνώστες στη γέννησή της. Τώρα, 7 χρόνια μετά, περίπου 3.000 αναγνώστες μπαίνουν καθημερινά για να ανοίξουν τις κατσαρόλες μου και να δουν τι μαγειρεύω ή τι μπορούν αυτοί να μαγειρέψουν! Πολλοί followers στα μέσα δικτύωσης, πολλοί αληθινοί όμως και οι φίλοι που έκανα. Πολλές οι εμπειρίες, ποστς, βιβλία, ακόμα και τηλεόραση, ραδιόφωνο και περιοδικά. Σημασία έχει να μην ξεχνάς από πού ξεκίνησες και να πετάς...χαμηλά :-)

7 χρόνια μικρή κουζίνα, αλλά και σχεδόν 6 χρόνια από τότε που έγραψα το πρώτο μου βιβλίο. Και παρόλο που έχουν περάσει τόσα χρόνια, του δείχνετε την αγάπη σας και την προτίμησή σας. Και στο "Ψωμιά και ζύμες", αλλά και στο "Λικεράκια και σερμπέτια". Εκείνο που θέλω λοιπόν να χαρίσω, για να γιορτάσω αυτά τα 7 χρόνια, είναι ένα αντίτυπο του βιβλίου μου "Ψωμιά και ζύμες", για να σας ευχαριστήσω που είμαστε μαζί σε αυτή τη διαδρομή.



Οπότε, αφήνετε ένα σχόλιο ο καθένας εδώ στο μπλογκ (και όχι στο facebook), μαζί με ένα mail ή κάποιο τρόπο επικοινωνίας, μέχρι το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου τα μεσάνυχτα, για να μπείτε στην κλήρωση και να το κερδισετε.

Σας ευχαριστώ που μαγειρεύουμε μαζί!

54 comments:

  1. Συγχαρητηρια για την ομορφη διαδρομη! Ευχομαι να πολλαπλασιαστουν τα χρονια που η μικρη σου κουζινα υα λειτουργει Κικη!
    Το βιβλιο το εχω ηδη και ομολογω πως ειναι καλογραμενο και πληρεστατο!!
    Καλη συνεχεια!!

    Φιλια πολλα!!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα και καλό μήνα. Εγώ που δεν το έχω, θα το ήθελα πολύ! Κι αν είναι τυχερή και μου λάχει ο κλήρος θα με βρείτε στο ioanna (τελεία) iliadi (παπάκι) gmail (τελεία) com

    ReplyDelete
  3. καλημερα!καλο μηνα!καλο φθινοπωρο!!πολυχονη η σελιδα σου...και συ παντα γερη δημιουργικη...και γεματη εμπνευση...και..πολλα...πολλα..πολλα..βιβλια ακομη!!!!

    ReplyDelete
  4. Να τα εκατοστήσει η μικρή κουζίνα!!! Πολύ ωραίο δωράκι!!!! Και μου αρέσουν τόσο πολύ τα ζυμαράκια.... Μακάρι να είμαι η τυχερή. Καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές.

    ReplyDelete
  5. Χρόνια Πολλά και καλή συνέχεια! Σαν φοιτήτρια μου έχει φανεί άπειρες φορές χρήσιμο το μπλογκ αλλά το βιβλίο δεν συγκρίνεται έχει άλλη αξία!
    olga.k467@gmail.com

    ReplyDelete
  6. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ.....ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ.ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ!!!!!!elpantelidoudim@yahoo.gr

    ReplyDelete
  7. Σας ευχαριστούμε πολυ για τις υπέροχες συνταγές σας!!

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα!!!7 χρόνια μαζί! Απίστευτοόσο γρηγορα περνάει ο χρόνος. Να τα εκατοστήσετε! Εύχομαι ακόμη περισσότερα δημιουργικά χαρούμενα και συντροφικά χρόνια!! Να σας χαιρόμαστε!!!

    ReplyDelete
  9. Πάντα γερή και δημιουργικη!!

    ReplyDelete
  10. Ευχομαι τόσα και άλλα τόσα, με κέφι και όρεξη να συνεχίσεις στην μικρή κουζίνα σου! Χρόνια πολλά!

    ReplyDelete
  11. Χρόνια πολλά!!! Φιλιά πολλά από Πάτρα!!!

    ReplyDelete
  12. Συχγαρητηρια Κικη ,αυτο δεν το εχω αλλα εχω τα λικερακια που ειναι υπεροχο!

    ReplyDelete
  13. πολυχρονη η μικρη κουζινα μας,πολυχρωμη και πολυμυρωδατη!!!μανουλα να μυριζει παντα και να τραταρει με νοστιμιες και λιχουδιες τα φαγανά παιδια της!!!γερή και δυνατη η αρχοντισσα της κουζινας τουτης!!!ΚEEP ON...COOKING ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙΝ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!

    ReplyDelete
  14. Καλό μήνα σε όλους! Εύχομαι η μικρή μας κουζίνα να γιορτάσει πολλά πολλά ευτυχισμένα, δημιουργικά, αποδοτικά και γεμάτα έμπνευση γενέθλια! Και μείς θα είμαστε εδώ να μαγειρεύουμε μαζί της! etsimperidou@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Καλό μήνα σε ολους!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά στην μικρή κουζίνα

    ReplyDelete
  16. Καλό μήνα Αγαπάμε Μικρή Κουζίνα γιατί έχει πάντα σωστές συνταγές και πολύ ευχάριστα κείμενα! !!!! <3

    ReplyDelete
  17. Κυρία Κική θα ήθελα να σας πω πως ξεκινήσαμε σχεδόν μαζί το blogging (εσείς λίγο νωρίτερα) και μαζί με άλλους δυο φίλους με κάνατε να ασχοληθώ και εγώ. Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια!
    Υ.Γ. Η σύζυγός μου είναι πολύ καλή μαγείρισσα και σας παρακολουθεί ανελλιπώς, και πάλι
    καλή συνέχεια στην υπέροχη δουλειά που κάνετε!
    Φιλιά στην αγαπημένη Ζάκυνθο!!!!!!!
    Με εκτίμηση
    Γιώργος Ζέρβας
    e-mail: zervasgeorge72@gmail.com
    www.bitzimbardi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Σε γνώρισα εδώ και 4 χρόνια, προτού ανακατευτώ και εγώ με την μπλοκοκουζίνα μου.
    Οι συνταγές σου υπέροχες, σου εύχομαι να τα εκατοστήσετε και πάντα να είσαι το ίδιο δημιουργική!!
    email- machimarra@yahoo.gr

    ReplyDelete
  19. Κικιτσα μου! !!
    Συγχαρητήρια για την μικρή κουζίνα! !!!!
    Τα Βιβλία σου τα έχω Ίδη, τώρα και 7 χρόνια ,πως περνάνε αυτά τα χρόνια! Σαν να ήταν χθες! Και τα πήρα με μεγάλη περιπέτεια.... Εσύ ξέρεις χαχα μόνο το δωράκι σου δεν με έφτασε ποτέ, γιατί νόμιζαν ότι ήταν (Μάγια) χαχα
    Σου εύχομαι Γερή Δημιουργία, γεμάτη νοστιμιές, και γεύσεις.
    Και ακόμα πολλά πολλά Βιβλία σου! !!

    ReplyDelete
  20. Χρόνια σας πολλά Κική μου!!!!
    Πολλά φιλιά :)

    ReplyDelete
  21. Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
  22. Χρόνια πολλά στη καρπερή κουζίνα σου, να τα εκατοστήσει πάντα με όλο και πιο γόνιμες ιδέες.

    ReplyDelete
  23. Χρονια πολλα Κικη να τα εκατοστησει το blog σου.email:lenacrf72@yahoo.gr

    ReplyDelete
  24. Κική μου η μικρή σου κουζίνα να μεγαλώνει κάθε χρόνο σε ιδέες και να μας δίνει γευστικές και λαχταριστες συνταγές για πολλά πολλά χρόνια. Πολύχρονη 🎂🎂🎂🎂theanokap@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Ενα απο τα πρωτα ελληνικα Blog που γνωρισα και εκτιμησα, οταν μπηκα κι εγω πριν αρκετα χρονια στον χωρο. Ευχομαι παντα η πορεια του να ειναι ανοδικη και σευ Κικη μου να εχεις το κουραγιο να το εμπλουτιζεις με τις καλομαγειρεμενες και καλογραμμενες συνταγες!
    Φιλια Πολλα!

    ReplyDelete
  26. Κικη να τα εκατοστησει το μπλογκ σου και δεν εχω ξεχασει τις συμβουλες σου και την ενθαρυνση στα πρωτα δειλα βηματα του μπλογκ μου.
    ειρηνη

    ReplyDelete
  27. Πολύ καλή προσπάθεια!.
    Χρονια πολλά και δημιουργικα

    ....

    ReplyDelete
  28. Καλό μήνα Κική μου και να είσαι πάντα τόσο δραστήρια και δημιουργική!!! Διονυσία Αυγουστοπούλου...... 7 φορές προσπάθησα για το σχόλιο!!!

    ReplyDelete
  29. Μπήκα να βρω την συνταγή για Φρυγανιά και είδα το ποστ για τα γενέθλια.
    Να το χαίρεσαι το δημιουργικό σου μπλογκ. Να είσαι πάντα καλά και επιτυχίες σε ό,τι καταπιάνεσαι. Πολύχρονο λοιπόν όπως και εσύ εύχομαι.

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Χρόνια πολλά Κική μου, σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δραστήρια και δημιουργική: )

    ReplyDelete
  32. Χρόνια πολλά στη Μικρή σου κουζίνα και εσύ να είσαι πάντα καλά να μας κάνεις υπέροχες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  33. Χρονια σας πολλα και παντα δημιουργικη. giotajo@hotmail.com
    Γιωτα Ιωαννιδη

    ReplyDelete
  34. Καλή συνέχεια σε όλα, Κική! Πάντα επιτυχίες! Σήμερα μπήκα και νωρίτερα για να δω τη συνταγή για το μουσακά κι έτσι πήρε το μάτι μου και τον διαγωνισμό!

    ReplyDelete
  35. Χρόνια σας πολλά 🎂 🎁 🎈 🎈 🎈 αλλά 100 εύχομαι )))

    ReplyDelete
  36. να τα εκατοστήσεις "μικρή κουζίνα" και να συνεχίσεις να μας μαθαίνεις και να μας προτείνεις πολλές νόστιμες δημιουργίες σου!! ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ReplyDelete
  37. γειτονισσα σου ευχομαι η κουζινα σου να ειναι παντα γεματη και να χωραει πολλους πολλους φιλους θαλεια κεφαλονια sakkatosg@yahoo.gr

    ReplyDelete
  38. χρονια σας πολλά από Ηράκλειο Κρητης!!

    ReplyDelete
  39. Xρόνια πολλά σε σένα και στην Μικρή Κουζίνα σου :)

    Να είσαι καλά, με δύναμη, όρεξη, ιδέες και δημιουργία... και λίγο ξεκούραση ;)

    Φιλιά

    ReplyDelete
  40. Χρόνια σας πολλά γεμάτα δημιουργικότητα!!!ευχαριστουμε για τις υπέροχες συνταγές σας!!christina.mavrokostidou55@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Πάντα όμορφα και δημιουργικά χρόνια. Παρακαλώ πολύ να μαγειρευτεί η κλήρωση και να κερδίσω επιτέλους, όλο χάνω..

    ReplyDelete
  42. Χρόνια Πολλά Μικρή Κουζίνα Μεγάλη Μαγειρισσα ή μαλλον καλλιτεχνης.

    ReplyDelete
  43. Εύχομαι λοιπόν και από εδώ Κική να τα εκατοστίσει η νόστιμη κουζίνα σου
    και τα βιβλία σου να κοσμήσουν ακόμη περισσότερες βιβλιοθήκες!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  44. Χρόνια Πολλά στη Μικρή-Μεγάλη Κουζίνα και στη δημιουργό της! Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  45. Εκατό να γίνουν τα βιβλία αλλά και τα χρόνια του blog!

    ReplyDelete
  46. Εύχομαι πολλές και καλές δημιουργίες Κική μου!!! Βίκη Παπαοικονόμου

    ReplyDelete
  47. σε ευχαριστούμε Κική για τις συνταγές που μας προτείνεις...πάντα δημιουργική ....

    ReplyDelete
  48. πάντα επιτυχίες
    aniaig123@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Καλή δύναμη σε οτι κι αν κάνεις, πάντα να έχεις την όρεξη να δημιουργείς και να ασχολείσαι με οτι ξαφνικά σου κάνει κλικ! Ετσι......να είσαι μαμούνι πάντα!!! Φανή. faniloi@yahoo.gr

    ReplyDelete
  50. Πάντα επιτυχίες..!!! papazisi1@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Να ευχηθώ και γω με τη σειρά μου χρόνια πολλά και να σε ευχαριστήσω που έκανες τον κόπο να μου στείλεις το βιβλιο στη μακρινή Αυστρία. Εχουν δοκιμαστεί πολλές συνταγές και τις εχω λατρέψει. Και πάλι ευχαριστώ Χάιντι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ω! Η μικρή αυστριακή! Ακόμα με παρακολουθείς! <3 Φιλάκια!

      Delete