Friday, June 3, 2011

Τι φτιάχνουμε αυτό τον καιρό; Επίκαιρες συνταγές από τα βιβλία μου

Τι φτιάχνουμε αυτό τον καιρό; Τι φρούτα υπάρχουν αυτή την εποχή κατάλληλα για λικεράκια και σερμπέτια; Επειδή μπορεί να σας ξεφύγουν μερικά, σας τα υπενθυμίζω. Εγώ, εδώ που είμαι σε πιο ζεστό μέρος σε σχέση με τη Βόρεια Ελλάδα, ήδη έκανα τα λικέρ που σας δείχνω. Κάποια τα φιλτράρισα ήδη, ενώ άλλα είναι στις γυάλες και περιμένουν να γίνουν.

Λικέρ καρυδάκι

Λικέρ κεράσι

Λικέρ μούρο



Λικέρ φράουλα



Λικέρ κορόμηλα (τζάνερα)

Λικέρ πικραμύγδαλο

Λικέρ άγουρο σύκο

Λικέρ βερύκοκο

Λικέρ βύσσινο (σύντομα θα εμφανιστεί)

Σιρόπι φράουλας

Σιρόπι κεράσι

Ας μην ξεχνάμε όμως και τις νοστιμές από τα Ψωμιά και ζύμες
Επιλέγω μερικές συνταγές, ιδανικές για μεζέδες του καλοκαιριού, ή αγαπημένες από τα παιδιά.
 Ντάκος κρητικός

Φρύσες ζακυνθινές. Ο δικό μας ντάκος!

Πίτα για γύρο

Ψωμάκια μπύρας

Ψωμάκια σάντουιτς

Ψωμί δίχρωμο σοκολατένιο

Εύκολο ψωμί μπύρας

Εύκολο σοκολατόψωμο

Ψωμι με ντομάτα

Τα αγαπημένα ρολάκια κανέλλας
Χτες μου χάρισαν 1.700 γρ. μούρες και έχω βαλθεί να τις αξιοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο. Ηδη το μισό κιλό γίνεται λικέρ. Επίσης, πρόσφατα έφτιαξα λικέρ μούσμουλο που δεν υπάρχει στο βιβλίο. Αναμείνατε!

Καλό πσκ!