Wednesday, February 9, 2011

Τα βιβλία της μικρής κουζίνας, στα βιβλιοπωλεία Πρωτοπορία

Όταν εδώ και 22 χρόνια, πρωτοδιάβαινα την πόρτα της Πρωτοπορίας στην Αθήνα, στις πρώτες μου βόλτες στην πρωτεύουσα, δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ, ότι στα ράφια που έψαχνα και χάζευα με τις ώρες, θα υπήρχαν κάποτε και τα δικά μου βιβλία! Ήταν ένα από τα αγαπημένα μου βιβλιοπωλεία, γιατί διέφερε από όλα όσα ήξερα, με τα τραπεζάκια και τις καρέκλες για τους αναγνώστες, με τους διαδρόμους και τα βιβλία απλωμένα, έτσι ώστε να μπορεί ο πέλάτης να τα δει με την ησυχία του.

Πέρυσι, όπως σας είχα πει, μπορεί το πρώτο βιβλίο να είχε μπει σε κάποια βιβλιοπωλεία, αλλά δεν είχε γίνει έτσι όπως ήθελα να γίνει. Ήταν απλώς για εξυπηρέτηση των αναγνωστών του μπλογκ. Φέτος, δεν ήθελα το καινούριο μου βιβλίο να μπει στα βιβλιοπωλεία με τις ίδιες συνθήκες. Δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες, άλλωστε το ποστ είναι ενημερωτικό.

Από εδώ και λίγες μέρες λοιπόν, οι διαμένοντες σε Πάτρα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μπορούν να βρουν τα βιβλία μου στην Πρωτοπορία. Αν όχι για να τα αγοράσουν, για να τα ξεφυλλίσουν με την ησυχία τους, αφού επιτέλους έχουν βρει τη θέση τους στο ράφι της μαγειρικής.

Μπορείτε επίσης να τα παραγγείλετε μέσω του ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου της Πρωτοπορίας (όπως επίσης και απο εμένα), να κάνετε like στο καθένα ξεχωριστά, ή ακόμα-ακόμα να γράψετε μια κριτική αν τα έχετε δει, έτσι ώστε να τη δουν άλλοι αναγνώστες.

Τέλος, θα μου επιτρέψετε, επειδή το ποστ αυτό έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και τίποτα άλλο, να κλείσω τα σχόλια σήμερα, γιατί νιώθω λίγο άβολα όταν μιλάω για μένα και αυτά που συμβαίνουν (όλο και συχνότερα τελευταία) και έχετε την καλοσύνη να σχολιάζετε :-)