Saturday, February 18, 2017

Σαλάτα με κουμ κουάτ και λιναρόσπορο

...θα μου πεις...μας δουλεύεις; Έβαλες σε μια σαλάτα λίγα κουμ κουάτ και μας το πετάς για συνταγή; Ααααα! Όλα κι όλα! Εγώ σέβομαι και σκέφτομαι τους αναγνώστες μου! Κι όταν χρυσέ μου προχτες Τσικνοπέμπτη κατέβασες μισό κιλό παϊδάκια, 1.300 γύρο χοιρινό, 760 γρ. κοψίδια κοτόπουλου ΚΑΙ ένα λίτρο κόκα λάιτ (φυσικά λάιτ!!! τι; να παχύνουμε;;;), τότε μόνο σαλάτα χρυσέ μου μπορώ να σου προτείνω μπας και φύγουν τα λιπίδια ☺ Και για να στην κάνω πιο....γκουρμέ, θα σου βάλω ΚΑΙ κουμ κουάτ ΚΑΙ λιναρόσπορο!


Οκ. Χωρίς πλάκα τώρα, το θέμα σήμερα δεν είναι πώς να φτιάξεις μια σαλάτα με κουμ κουάτ και λιναρόσπορο, αλλά ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ στη σαλάτα κουμ κουάτ και λιναρόσπορο. 

Μη διστάσετε να προσθέσετε τα αψιά φρουτάκια στις σαλάτες σας. Τα κουμ κουάτ είναι πλούσια σε βιταμίνη C και A, είναι χαμηλοθερμιδικά, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, τους προσδίδουν αντικαρκινικές ιδιότητες κλπ κλπ (πηγή: εδώ)

Από την άλλη, ο λιναρόσπορος μειώνει τη χοληστερόλη, τα λιπίδια, την αρτηριακή πίεση, το σάκχαρο, έχει βιταμίνες, καροτένιο, ψευδάργυρο, σίδηρο, συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου κλπ κλπ (πηγή εδώ). 


Οπότε...
Χρειάζεστε:
πράσινη σαλάτα
κουμ κουάτ
λιναρόσπορο
μπαλσάμικο
ελαιόλαδο

Πλένουμε τη σαλάτα και την τεμαχίζουμε (κατά προτίμηση με τα χέρια) σε μεγάλα κομμάτια.
Πλένουμε 3-4 κουμ κουάτ και τα κόβουμε σε φέτες 3-5 χιλιοστών.
Βγάζουμε τα κουκούτσια και για ακόμα μεγαλύτερη νοστιμιά, στύβουμε ελαφρώς να βγάλουν σταγόνες από το χυμό τους στη σαλάτα μας.
Πασπαλίζουμε τη σαλάτα μας με λιναρόσπορο.
Βάζουμε μπαλσάμικο και ελαιόλαδο και έτοιμη!

Αν τη συνδυάσετε με κάποιο τυρί ελαφρύ και 1 μια φέτα ψωμί, έχετε πλήρες γεύμα.

Υγ. αν δεν έχετε κουμ κουάτ, βάλτε μανταρινάκι. Δεν θα σας μαλώσω :p

Καλό Σαββατοκύριακο!

3 comments:

  1. Ο συνδυασμός πράσινης σαλάτας και φρούτου είναι τέλειος.
    Εγώ θα ηθελα μαζί και το τυράκι και το ψωμί... ;)

    ReplyDelete
  2. Ωραία, δροσερή και αρωματική!

    ReplyDelete
  3. Μ΄αρέσει ο προλογός σου και σε βρήσκω πολύ σωστή! Πως να ΒΑΛΟΥΜΕ κουμ κουάτ λοιπόν στη σαλάτα μας και όχι πως να τη φτιάξουμε. Να είσαι σίγουρη ότι όταν βρω κουμ κουάτ θα είσαι η πρώτη που θα θυμηθώ!!! Μου έκανε δε εντύπωση που τα έβαλες χωρίς καμία επεξεργασία στη σαλάτα.

    ReplyDelete