Saturday, December 10, 2011

Χιονονιφάδες ξεμέθυστες

Θυμάστε που σας έλεγα ότι κατά τη διάρκεια του Αντβέντ στη Γερμανία φτιάχνουν πολλά μπισκοτάκια; Καλέ μην ανατριχιάζετε στο άκουσμα της λέξης "Γερμανία"! Τι φταίνε οι παραδοσιακές συνταγές αν οι πολιτικοί των χωρών τα έχουν κάνει σσσσσσσσσσσσσσ......σαν τα μούτρα τους;
Μία συνταγή γερμανική σας μεταφέρω όπως ακριβώς την έχει γράψει η Νέλλη, με το μοναδικό της τρόπο. Η φωτό με τα πολλά μπισκοτάκια είναι δική της! Τώρα γιατί τις λέω ξεμέθυστες; Γιατί θα ακολουθήσουν και οι μεθυσμένες χιονονιφάδες! Η Νέλλη τις λέει λογικές! :-) Θα σας θυμήσουν τα δικά μας κουραμπιεδάκια, τόσο σε γεύση, όσο και σε εμφάνιση.


Χιονονιφάδες 
Υλικά

250 γρ. καλή μαργαρίνη
100 γρ. αχνοζάχαρη
2 βανίλιες
100 γρ. αλεύρι
250 γρ. νισεστέ
50 γρ. αλεσμένα αμύγδαλα (ασπρισμένα)
Και άχνη για πασπάλισμα



Εκτέλεση
Μαργαρίνη, αχνοζάχαρη και βανίλιες καλο χτύπημα παρακαλώ.
Το ήδη ανακατεμένο αλεύρι με το νισεστέ και τα αμύγδαλα, τα ρίχνουμε και ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε την ζύμη 30' στο ψυγείο (όσο χρειάζεται για να συμμαζέψουμε την κουζίνα).
Κατόπιν από την ζύμη παιρνουμε και πλάθουμε μπαλλίτσες στο μέγεθος ακαθάριστου φουντουκιού και τις βάζουμε στο ταψί.
Μ' ένα πηρουνάκι γλυκού τις πιέζουμε ελαφρά, έτσι ώστε να χαραχτούν τα ''δόντια'' του πηρουνιού. Ψήνουμε στους 175 βαθμούς για 20 λεπτά περίπου.
Αφού κρυώσουν πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη. (το πόσο πολύ ανήκει σε σας).

Αύριο θα ταξιδέψω στην πρωτεύουσα, για ένα 24ωρο όλο-όλο, όχι μόνη μου, αλλά με αρκετούς, σε μια ειδική αποστολή. Δεν θα δούμε κανέναν, γιατί θα είμαστε κλεισμένοι μέσα για δουλειά. Σύντομα θα σας πω νεότερα!

Καλό σκ!

15 comments:

  1. Το μόνο "καλό" που μπορώ να δω στους Γερμανούς αυτή την περίοδο είναι τα γλυκά τους....μέχρι και τα ψώνια από το...γερμανικό ΣΜ έχω κόψει...μου τη δίνει και μόνο που το σκέφτομαι...#$#%@$%#$%
    Τα μπισκοτάκια θα τα κάνω! Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Όμορφα τα μπισκότα σας Κική!
    Καλό Σαββατοκύριακο :-)

    ReplyDelete
  3. για να ειμαι ειλικρινής δε μου κανουν κλικ,ισως γιατι προτιμω να φτιαξω κουραμπιεδες που είναι και ελληνικοί :Ρ

    ReplyDelete
  4. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω τίποτα με τους Γερμανούς ούτε με τα γλυκά τους. Περισσότερο τα έχω με εμάς τους Έλληνες. Τα γλυκάκια είναι super ανεξάρτητα χώρας προέλευσης!

    ReplyDelete
  5. Πράγματι μοιάζουν πολύ με τους κουραμπιέδες! Βασικά αναρωτιέμαι σε τι διαφοροποιούνται οι δικοί μας, ίσως στο βούτυρο γάλακτος?
    Εγώ πάντως χωρίς να γνωρίζω τη συγκεκριμένη συνταγή έβαζα όταν έφτιαχνα κουραμπιέδες μισό μισό αλεύρι και κορν φλάουρ (μοιάζει με το νισεστέ), γίνονται τόσο μαλακοί!

    Περιμένω με λαχτάρα και τη μεθυσμένη εκδοχή! :)

    ReplyDelete
  6. Ωραία η ιδέα του νισεστέ. Μαργαρίνη χρησιμοποιώ σπανια, γιατί όχι βούτυρο;
    Εύχομαι να είναι για καλό η αποστολή !

    ReplyDelete
  7. Deli,ωραία φαίνονται και μοιάζουν με τα κουραμπιεδάκια-λες να δοκιμάσω;
    Θα περιμένουμε τα νέα-τι σκαρώνεις πάλι;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Επικίνδυνες αποστολές μου...μυρίζουν. Αυτές που θα έχεις στην πρωτεύουσα βέβαια και όχι στην κουζίνα. Αυτές της κουζίνας και νόστιμες και εύκολες φαίνονται.

    ReplyDelete
  9. Καλησπέρα. Όντως μοιάζουν πολύ με κουραμπιεδάκια αλλά το όνομα είναι πιο πιασάρικο! Θα τα δοκιμάσουμε πάραυτα!

    ReplyDelete
  10. Νομίζω την διαφορά θα κάνει ο νισεστές!
    Οπτικά μοιάζουν πολύ με τους κουραμπιέδες μας!
    Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις!

    ReplyDelete
  11. Θα το κάνω φιληνάδα..πολύ μου άρεσε σαν συνταγή..αντιγράφω η κλεφτρούλα!

    ReplyDelete
  12. Ωραία μπισκοτάκια, αλλά σαν τους κουραμπιέδες μας τίποτε άλλο, επιμένουμε Ελληνικά.
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  13. Kαλημερα και καλη εβδομαδα Κικιτσα,πολυ ωραια κουραμπιεδοφερνοντα μπισκοτακια!Μ'αρεσουν τα παραδοσιακα γλυκα απ'ολο τον κοσμο!!!Καλα να περασετε στην Αθηνα!Φιλια!

    ReplyDelete
  14. Κορίτσια ευχαριστώ.
    Ναι, μοιάζουν με τα κουραμπιεδάκια μας, αλλά γερμανικά ή όχι, εμένα μου αρέσει να μαθαίνω και τα έθιμα άλλων λαών τις γιορτινές μέρες.

    Όσο για το γερμανικό σμ Εφη, συμφωνώ να ψωνίζουμε ελληνικά προϊόντα. Μην ξεχνάς, ότι το γερμανικό σμ, έχει ΚΑΙ ελληνικά προϊόντα και επίσης δουλεύουν εκεί έλληνες. Όλα τα πράγματα έχουν δύο πλευρές.

    Νταρκ σεφ, να σου πω την αλήθεια, εμένα, η προσθήκη νισεστέ δεν μου αρέσει πολύ. Μου φαίνεται ξένη στη γεύση μου. Παρόλα αυτά, γίνονται πεντανόστιμα!

    Βίτα, υποθέτω και βούτυρο κάνει. Έτσι μου την έδωσε.

    Ελένη, para kelsoscook, τα νέα σύντομα!

    ReplyDelete
  15. Μαργαρινη για να αποφευγουμε το ζωικο λιπος!

    ReplyDelete