Monday, December 5, 2011

Οι βασιλόπιτες φέτος είναι "Σκέτη Γλύκα"

...Και εκεί που καθόμουν στην κουζίνα μου και έκανα δοκιμές για να πετύχω την τέλεια βασιλόπιτα, λες και κάποια με έβλεπε από μακριά και έριξε την κατάλληλη στιγμή την κατάλληλη πρόταση για να κλείσει γλυκά το 2011 και να ξεκινήσει ακόμα πιο γλυκά το 2012.


Η Σκέτη Γλύκα, γνωστή σε όλους εμάς που αγαπάμε τα γλυκά της Νίκης Καββαδάτου, φέτος συνεργάζεται με τη μικρή κουζίνα μου. Τη Νίκη τη γνωρίζετε φαντάζομαι οι περισσότεροι που ασχολείστε με τα μαγειρικά blogs. Είναι μια αξιέπαινη μαμά και καλλιτέχνις στη δουλειά της. Φέτος λοιπόν, οι βασιλόπιτες της Σκέτης Γλύκας, θα ετοιμαστούν με μια μυστική συνταγή μου, νόστιμη, ζουμερή και μυρωδάτη. Οι βασιλόπιτες θα βγουν σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων, οπότε, όσοι ενδιαφέρεστε για βασιλόπιτα, θα πρέπει να κάνετε έγκαιρα τις παραγγελίες σας και μόνο στη Νίκη Καββαδάτου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ. Μέσα στη βασιλόπιτα, θα υπάρχει φλουρί από το Xantres.gr.

Φέτος ποιο θα είναι το σχέδιο στη βασιλόπιτα της Σκέτης Γλύκας; Για να δούμε! Έκπληξη!

12 comments:

  1. Μπράβο Κική μου! Μπράβο Νίκη! Όλο εκπλήξεις!
    Εξαιρετική η ιδέα σας! Μπράβο, καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  2. Καλή εβδομάδα... Κική μου δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω... smouts

    ReplyDelete
  3. Αχ αυτή η ζαχαρόπαστα!!! Εδώ μου κάθεται!!! χαχα Φαίνονται υπέροχες πάντως... πολλά μπράβο Κικίτσα!

    ReplyDelete
  4. Deli,εύχομαι και σε επέκταση συνεργασιών-καταπληκτική ιδέα,είστε κι οι δυο μοναδικές!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια! Μουτς!

    ReplyDelete
  6. Φαίνονται τοσο μα τοσο τελειες!!!!

    ReplyDelete
  7. Συγχαρητήρια για τη συνεργασία που είμαι σίγουρη, μόνο άριστα γευστικά και διακοσμητικά αποτελέσματα θα φέρει!!
    Πολλά Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Μπράβο κορίτσια! καλά αποτελέσματα!

    ReplyDelete
  9. Σας ευχαριστούμεεεεε!
    Νικούλι θεεεεεεεενκς!

    ReplyDelete
  10. Πάντως αν βρεις τη συνταγή για την τέλεια βασιλόπιτα, μας ενδιαφέρει :-)

    ReplyDelete
  11. Κική και Νίκη, θα σας ενδιέφερε να το προβάλουμε στο in.gr;

    ReplyDelete
  12. Σοφία, το τέλειο, είναι υποκειμενικό! ;-)

    Πέννυ ναι! Γιατί όχι; Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete