Monday, October 12, 2009

Κέικ με γέμιση κρέμα σοκολάτας και επικάλυψη ζαχαρόπαστα

Το θυμάστε το κεκάκι με τη ζαχαρόπαστα που έφτιαξα; Για ελάτε να σας γλυκάνω!


Κέικ με γέμιση κρέμα σοκολάτας και επικάλυψη ζαχαρόπαστα
Υλικά
3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2/3 κούπας μαργαρίνη σοφτ
1 και 3/4 κούπας ζάχαρη
2 αυγά
1 1/2 κ. γ. βανίλια έξτρα
2 κ. γ. μπέικιν πάουντερ
2-3 κ. σ. κακάο ή σοκολάτα σκόνη
1 κ. γ. αλάτι
1/4 κούπας γάλα
1 μικρό κομμάτι σοκολάτα γάλακτος (4-5 τετραγωνάκια)

Για τη γέμιση
1/2 λίτρο γάλα
4 1/2 κ. σ. κορν φλάουρ
2-3 κ. σ. ζάχαρη
1-2 κ. σ. σοκολάτα σκόνη ή 1 κ. σ. κακάο
1 πρέζα αλάτι

Για την επικάλυψη
Ζαχαρόπαστα

Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Μέσα σε ένα μπωλ χτυπάμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη μέχρι να ασπρίσει.
Προσθέτουμε τα αυγά ένα-ένα ενώ συνεχίζουμε να χτυπάμε.
Προσθέτουμε το αλεύρι και τα υπόλοιπα υλικά και τελευταίο το γάλα.
Βουτυρώνουμε ένα ταψί και βάζουμε μέσα το υλικό.
Ψήνουμε για 40-50 λεπτά ή μέχρι να βγαίνει το μαχαίρι καθαρό όταν το βυθίσουμε στο υλικό.
Βγάζουμε το κέικ, το αναποδογυρίζουμε σε σχάρα και αφήνουμε να κρυώσει.

Φτιάχνουμε την κρέμα.
Μέσα σε ένα κατσαρολάκι, βάζουμε το γάλα, διαλύουμε το κορν φλαουρ καλά και προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά.
Το βάζουμε στη φωτιά και ανακατεύουμε συνέχεια μέχρι να πήξει.
Αφήνουμε 5-10 λεπτά να κρυώσει.

Κόβουμε με ένα μεγάλο μαχαίρι το κέικ στη μέση.
Βάζουμε το κάτω μέρος του κέικ σε πιατέλα.
Βάζουμε τη γέμιση σε όλη την επιφάνεια.
Τρίβουμε τη σοκολάτα πάνω από τη γέμιση.
Καλύπτουμε από πάνω με το άλλο μισό του κέικ.

Σχετικά με τη ζαχαρόπαστα. Αν δεν έχετε ζαχαρόπαστα, μπορείτε να βάλετε στο κέικ σας γλάσσο ζάχαρης, γλάσσο σοκολάτας, άχνη ζάχαρη, ή να μην βάλετε τίποτα.

Αν έχετε ζαχαρόπαστα, σίγουρα ξέρετε πολύ καλύτερα από μένα να τη χρησιμοποιείτε. Τη ζαχαρόπαστα την έφτιαξα με συνταγή που πήρα από τις συνταγές της παρέας, όμως παρόμοιες συνταγές υπάρχουν χιλιάδες στο νετ. Μπορείτε να βρείτε κι εσείς αν ψάξετε.
Άνοιξα ένα φύλλο ζαχαρόπαστας και το άπλωσα πάνω στο κέικ, ενώ έβαλα λίγο σιρόπι από γλυκό κεράσι στην επιφάνεια του κέικ για να κολλήσει.
Τα σχεδιάκια τα έκανα με κουπ πατ και τα κόλλησα με νερό, αφού έβαψα ένα μέρος με χρώμα ζαχαροπλαστικής.

Το κεκάκι ήταν νοστιμότατο αλλά ο σκοπός μου δεν ήταν να φτιάξω το κέικ, αλλά πιο πολύ να δοκιμάσω να δουλέψω ζαχαρόπαστα για 1η φορά. Για 1η φορά έμεινα ευχαριστημένη. Θέλω να δουλέψω καλύτερα τα πλαϊνά και να παίξω με τα σχεδιάκια. Δεν θα αρκεστώ μόνο στα κουπ πατ, αλλά θα φτιάξω και χειροποίητα στολίδια. Ήδη έχω φτιάξει χειροποίητα σχεδιάκια και θα τα δείτε σύντομα.

Το πιο αστείο, είναι ότι δεν έφαγα λόγω δίαιτας. Με δυσκολία μεν, αλλά δεν έφαγα... Ή για να ακριβολογώ, έφαγα μια κουταλιά…

Καλή και γλυκιά εβδομάδα!


28 comments:

  1. A Kiki τέτοια ώρα τέτοια λόγια...
    θες να φορτωθούμε την αμαρτία νυχτιάτικα και να πέσουμε μαζί της για ύπνο...
    παπαπα...

    ReplyDelete
  2. kiki καταπληκτική σε βρίσκω
    Υπέροχη η τουρτα σου

    Ηθελα και εγώ να φτιάξω σχεδιακια με ζαχαροπαστα Ρωτησα ένα ζαχαροπλάστη και μου είπε ότι υπαρχει έτοιμη αλλά είναι ακριβη
    Δεν σκεφτηκα να ψάξω στο νετ για την συνταγή
    Καλάτωρα που ξέρω να την φτιάχνω Θα τρελλάνω τα μικρούλια μου

    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  3. Deli,μόνο που το είδα,το λιγουρεύτηκα!Σοκαλάτα το κέικ,σοκολατένια κι η γέμισή του,ένας πειρασμός.Απορώ πώς κρατήθηκες!Για τη ζαχαρόπαστα τι να πω,μήπως τα καταφέρνω;
    Φιλά-καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  4. Ένα γλυκό τώρα είναι ότι πρέπει! Να πάνε κάτω τα φαρμάκια!
    Και αν έχει τέτοια εμφάνιση και τέτοια υλικά, μόνο εσύ μπορείς να αντισταθείς! Εγώ θα τη είχα φάει όλη, με την γνωστή μέθοδο του... ισιώματος! Ξέρεις, που κοιτάς την τούρτα και δεν είναι ίσια και κόβεις τόοοοσο δα, για να ισιώσει, αλλά δεν τα καταφέρνεις και ισιώνεις ξανά και ξανά μέχρι τέλους...όχι του ισιώματος, αλλά της τούρτας.

    ReplyDelete
  5. Καλή γλυκιά σου μέρα Κική.
    Όπως μας γλύκανες και εσύ πρωί πρωί.
    Πολύ ωραίο το κέικ σου.
    Καλή γλυκιά σου εβδομάδα.

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα σε όλους σας και καλή εβδομάδα! Τα κατάφερες Κική να μας γλυκάνεις! Όταν κάνω δίαιτα ακολουθώ και 'γω την μέθοδο του ισιώματος που περιγράφει η Αγγελική! Είναι καταπληκτική!!!
    Η ζαχαρόπαστα μήπως είναι η αμυγδαλόπαστα ή αλλιώς μάρτζιπαν που χρησιμοποιούν οι ζαχαροπλάστες; Αν ναι, υπάρχει έτοιμη και σε κάποια σούπερ μάρκετ. Είναι πολύ καλό υλικό, την έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα.

    ReplyDelete
  7. logia κανείς δεν πάχυνε με το μάτι! χαχα! Οπότε πάρε όσο θέλεις!

    Βίκυ, εσένα που πιάνουν τα χέρια σου, μια χρα θα φτιάξεις ό,τι θες!

    Ελένη, διακατέχομαι από εγκράτεια τον τελευταίο μήνα!

    Αγγελική, χαχα! Η μέθοδος είναι γνωστή. Κι έτσι για την ιστορία, εκεί στο κέντρο που βλέπεις να είναι οβάλ η γωνία, τη βοήθησα να γίνει κανονική! Χαχα! Είσαι να το ισιώσουμε; Εγώ προτιμώ να ισιώσω μια τούρτα με μπεζέδες!!!!

    Λίνα ευχαριστώ! να σου βάλω;

    Dark chef, όχι. Το μάρτζιπαν περιέχει αμύγδαλο ενώ η ζαχαρόπαστα καθόλου. Και με κείνο όμως πλάθεις ο,τι θες. Κι εσύ του ισιώματος ε;

    ReplyDelete
  8. Τι ωραία πράγματα πρωί - πρωί είναι αυτά; Και όχι τίποτε άλλο αυτήν την εβδομάδα για λόγους ανωτέρας βίας, πρέπει να απέχω από την κουζίνα μου... Άρα πάει για αργότερα η όποια δοκιμή!
    Καλημέρες εύχομαι και καλή εβδομάδα Κικίτσα.

    ReplyDelete
  9. Κική μου υπέροχο σου έγινε! Στολίδι σωστό. Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ReplyDelete
  10. Εγώ θα πάρω ένα κομμάτι χωρίς τη ζαχαρόπαστα κι όλα τα άλλα τα αφήνω σε σένα, εγώ δεν φτιάχνω τέτοια, αφού δεν τα τρώγω γιατί να φτιάξω εε;;
    Καλή γλυκιά εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  11. εγω θα πάρω 2 κομμάτια,
    να καθήσει το καθένα στον δικό του γλουτό!

    ReplyDelete
  12. Βρε Κική μου τι μου κάνεις τώρα! Θέλω γλυκάκι σοκολατένιο και δεν υπάρχει τίποτα στο σπίτι, επίτηδες. Η ζαχαρόπαστα σούπερ, αν κι εγώ τη φοβάμαι ακόμα. Στολίδια φτιάχνω ανακατεύοντας ζαχαρούχο με άχνη και φτιάχνοντας ένα ζυμαράκι πολύ εύπλαστο. Είναι πανεύκολο να κόψεις στολίδια με κουπ πατ ή να φτιάξεις λουλουδάκια αλλά δεν κάνει για να ανοίξεις φύλλο για κάλυψη τούρτας.

    ReplyDelete
  13. Είχες τέτοιο λαχταριστό πράγμα και δεν έφαγες! Απίστευτο! Δεν συμβαίνουν τέτοια πράγματα στο δικό μου σπίτι:ΡΡ
    Καλη εβδομάδα σου εύχομαι!

    ReplyDelete
  14. ενα μικρό παιδάκι πολύ θα εκτιμήσει αυτό το κέικ!

    ReplyDelete
  15. Λαχταριστό!!
    Αφού είναι σοκολατένιο, πως να μην είναι λαχταριστό??
    Καλή βδομάδα να χουμε!

    ReplyDelete
  16. ωχ παναγίτσα μου! τι αμαρτία είναι τούτη;;;
    καλέ στείλε λίγο κατά δω...ας είναι και σκέτη ζαχαρόπαστα! πω πω μια λιγούρα μου ήρθε, πάω να κάνω επιδρομή στο ψυγείο!

    ReplyDelete
  17. Πηνελόπη, ωχ! Άλλο κακό να μη μας βρει (να απέχουμε από την κουζίνα μας). Καλή εβδομάδα!

    Ρενάκι ευχαριστώ!

    Ξανθή, αν ήταν να τρώω όσα φτιάχνω, δεν θα βγάζαμε άκρη εδώ μέσα. Πολλές φορές τα φτιάχνω μόνο για να τα φτιάξω. Για τη χαρά της δημιουργίας.

    Μαγισσούλα, σωστή! χαχα!

    Λίλα, τη φοβάσαι για τη γλυκερίνη; Κάνε μια έρευνα στο δίκτυο. Εγώ που διάβασα κάποιες πληροφορίες, θεωρώ ότι δεν είναι και τίποτα το τραγικό τελικά.

    Big mama, ας όψεται η δίαιτα και τα 3 κιλά που έχω χάσει! Αλλιώς θα σου 'λεγα!

    Νατάσσα, είμαι σίγουρη!

    Έλενα, τους ξέρεις τους δικού μου. Αν δεν είναι σοκολατένιο, δεν είναι γλυκό!

    Μπέττυ, σοκολατοαμαρτία! Σκουπίσου! χαχα!

    ReplyDelete
  18. γαστεροπλήξOctober 12, 2009 at 9:21 PM

    μη με σκανδαλίζεις, όσο ήταν μικρά τα παιδιά φτιάχναμε μαζί ότι μπορείς να φανταστείς, τώρα δε μπαίνω σε τέτοιο πειρασμό, διότι ποιός θα το φάει; έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;

    ReplyDelete
  19. Α, βλέπω αρχίσατε δίαιτα στην Μικρή Κουζίνα!!

    Αντε, καλή εβδομάδα! (και καλή δίαιτα!)

    ReplyDelete
  20. πως αντεξες δεν δεν εφαγες παρά μόνο μία κουταλιά...?
    Φαίνεται τόσο ελκυστικό που θα το είχα εξαφανίσει...

    Φιλάκια

    ReplyDelete
  21. Αντεξες βρε θηρίο σ αυτόν τον παράδεισο?
    καλημέρες!

    ReplyDelete
  22. Καλά!! Το μισό το τρώω άνετα μόνη μου.
    Τέλειο!

    ReplyDelete
  23. Εψαχνα καιρό για την συνταγη της ζαχαρόπατσας και μόλις απόλαυσα ενα φιλμάκι στις "συνταγές της παρέας" όπου δύο πολύ ορεξάτες κοπελούδες, την έφτιαξαν εύκολα μπροστά στα μάτια μου!
    Αλλά βρε Κική μου... γλυκερίνη!
    Τρωγεται η γλυκερίνη και αν ναι, που την βρίσκει κανείς?Πολύ με παραξένεψε!
    Μηπως να κάναμε τα στραβά μάτια και να μην την βάζαμε?


    Αλλά τα ρόζ λουλουδάκια πάνω στο κέικ σου (σε δύο αποχρώσεις κιόλας!) είναι ομορφότατα και πολύ ρομαντικά.
    Πως ίσιωσες τις πτυχές γυρω γύρω? Υποθετω ότι τις έκανες ... πιέτες!
    Πως τα καταφέρνουν στα ζαχαροπλαστεία και το κάνουν λες και είναι γλυπτο πάνω στο κέικ, δεν έχω καταλάβει!

    ReplyDelete
  24. Κική, έτσι, έτσι, κι εγώ φτιάχνω και δεν τρώω, χαχχ

    θέληση, όμως, ε;

    σε φιλώ
    να χασεις όσα κιλα θες, ευχομαι
    και να φτιάχνεις τετοια ωραία, οσο αυτό που μας κερασες!

    ReplyDelete
  25. Γαστεροπλήξ, όποιος τα τρώει κι εδώ. Οι άλλοι!

    Κωνσταντίνε, η δίαιτα κλείνει ήδη ένα μήνα σήμερα και πάει πάρα πολύ καλά! έχετε να πείτε κάτι;

    Όλγα, το παίζω εγκρατής τελευταία!

    Φαραόνα, άντεξα! χαχα!

    Δέσποινα, το αλλο μισό εγώ, αλλά ας όψεται η δίαιτα...

    Ραλού, η γλυκερίνη είναι σε μικρή ποσότητα. Ο λόγος που μπαίνει είναι επειδή είναι υγροσκοπική. Κάποιες εκεί που διάβαζα, δεν την έβαλαν. Μην τη βάλεις, έστω και για δοκιμή. Τη βρίσκεις σε φαρμακεία ή στα γνωστα μπαχαρτζίδικα. Έτσι για την ιστορία, χρησιμοποιείται στη φαρμακολογία, κοσμετολογία αλλά και σαν υποκατάστατο ζάχαρης στους διαβητικούς.

    Μαριλένα, σώπα τώρα που το έχω πάρει ζεστά! Γιατι το καλοκαίρι το παρακάναμε και δεν πάει άλλο! Τα γλυκάκια δεν μου λείπουν όμως από το σπίτι. Όλο κάτι τους φτιάχνω. Εγώ κυρία όμως!

    ReplyDelete
  26. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμ τέλειοοοοοοοοοοο!!!!! κι εγώ όμως χωρίς την ζαχαρόπαστα, είναι πολύ γλυκειά. Το υπόλοιπο γλυκό όμως ........... σιγά μην έτρωγα μόνο μια κουταλιά χιχιχιχι.
    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  27. What a beautiful job! Shame you didn't much. I am afraid I am going to have to be more strict with myself. All these visitors and now the wedding is making my clothes feel tight!

    ReplyDelete
  28. Αστέρι, έλα να σε κεράσουμε κια χωρίς ζαχαρόπαστα!

    Λιζ, ειναι δύσκολο να αντισταθείς. Πίστεψέ με!

    ReplyDelete