Wednesday, May 1, 2013

Τι γλυκό να φτιάξω το Πάσχα;

Φέτος δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι γλυκό θα κάνω το Πάσχα. Κλείνοντας όμως τις αναρτήσεις μου πριν από αυτό, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω παλιές, δροσιστικές και ελαφριές προτάσεις γι' αυτή τη μέρα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή τη μέρα, όπως και το προηγούμενο βράδυ, όλοι έχουμε φάει κάτι παραπάνω, οπότε θέλουμε κάτι σε "λίγο και ελαφρύ". Γι΄αυτό το λόγο μείνετε μακριά από τα γλυκά με σοκολάτα. Προτιμήστε γλυκά βασισμένα στο γιαούρτι, σε φρούτα, παγωτό ή κρέμες και ζελέ. Μην ξεχνάτε επίσης, ότι το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και είναι κρίμα να μας μαζεύει η Greenpeace από τις παραλίες σαν απειλούμενα προς εξαφάνιση είδη ;-) Οπότε, με μέτρο το φαγητό, αυτές τις μέρες, οκ;

Γλυκιές προτάσεις για το Πάσχα
(κάνετε κλικ σε κάθε όνομα για να πάτε στη συνταγή)
Μιλφέιγ φράουλας
Πάβλοβα
Τσίζκέικ γιαουρτιού
Κρέμα καταλάνα
Κορμός με άγριες φράουλες
Κορμός ψυγείου
Γλυκό σε ποτήρι
Κέικ με φράουλες και σαντιγύ 
Κρέμα καραμελέ της Ασπασίας
Πανακότα
Τούρτα καραμέλα-μπεζεδες 
Τούρτα παγωτό-μπεζέδες 
Παγωτό καϊμάκι

Πολλές άλλες συνταγές μπορείτε να βρείτε στο πλάι, στις κατηγορίες γλυκών, παγωτών κλπ.

Τέλος, να κλείσω με αυτό που είχα υποσχεθεί στη Χρυσαυγή να δείξω. Την τούρτα που είχα φτιάξει στα γενέθλιά μου. Μια τούρτα που η Αγγελική Ν μου είπε ότι θέλει πολύ χιούμορ και θάρρος για να τη σερβίρω! Χαχα! Η ιδέα της τούρτας δεν είναι δική μου, αλλά τη λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που την είδα και έψαχνα ευκαιρία για να τη φτιάξω. Είχε χιούμορ και με ξετρέλανε από την αρχή που την είδα! Δείτε τη κι εσείς. Δεν έχει πολλή πλάκα; Γουρουνάκια που κάνουν λασπόλουτρο σε βαρέλι! Φοβερή ιδέα;






Να σας ευχηθώ καλό μήνα και καλό Πάσχα! Να περάσετε όμορφα, να προσέχετε και να μην φάτε πολύ ;-)

43 comments:

  1. Θεική η τούρτα... Εγώ θα έλεγα ότι θέλει πολύ κόπο και μεράκι για να γίνει...

    Καλό Πάσχα...

    ReplyDelete
  2. Χα χα χα, τα σπάει η τούρτα και σαν ιδέα και σαν εμφάνιση (τρελάθηκα με τις ουρίτσες, lol)

    Κι εγώ πιστεύω πως ένα παγωτάκι ή ένα δροσερό κρεμώδες γλυκό ψυγείου με φράουλες είναι ιδανικό για το Πάσχα. Καλές γιορτές, να περάσεις όμορφα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτές οι ουρίτσες ήταν που με ξετρέλαναν, που ακόμα και στα αληθινά γουρουνάκια με κάνουν και γελάω! χαχα!

      Delete
  3. "είναι κρίμα να μας μαζεύει η Greenpeace από τις παραλίες σαν απειλούμενα προς εξαφάνιση είδη"

    Χαχαχαχα...Αν αποφασίσουμε να βγούμε όοοολες στην παραλία (με τέτοιο καιρό) θα καταλάβει ότι δεν είμαστε και τόσο απειλούμενα- μάλλον υπερπληθυσμό θα διαπιστώσει!. Καλή όρεξη σε όλους, λοιπόν, με τα φανταστικά σου γουρουνοπίσθια, ουρίτσες και κοιλίτσες... καλή Ανάσταση και αναρτήσεις.
    Ε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Ως νη απειλούμενα λοιπόν!
      Ευχαριστώ!

      Delete
  4. Καλό Πάσχα Κική μου, καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Καλό μήνα,Deli!
    Στα γλυκάκια χάλια τα πάω,γι΄αυτό ας περιοριστούν στα έτοιμα.
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Η τούρτα απλά άπαιχτη!!
    Και η ιδέα να την πλαισιώσεις με kit-kat σούπερ!
    Έχεις απόλυτο δίκιο Κική μου, το γλυκό του Πάσχα πρέπει να είναι πιο ελαφρύ καθώς τείνουμε να το παρακάνουμε!
    Ωραίες και δροσερές οι προτάσεις σου, ιδανικές για την περίσταση!
    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!

    ReplyDelete
  7. Καλό μήνα Κική!!Ωραίες καί νόστιμες οι προτάσεις σου!!Η τούρτα σου,υπερπαραγωγή!!!Θά φτιάξω τσίζ κέικ μέ τήν φράουλα μαρμελάδα πού έφτιαξα!!Καλό Πάσχα!!Νά περάσης υπέροχα!!Φιλάκια!1

    ReplyDelete
  8. Την απέδωσες εξαιρετικά την τούρτα!!!!
    Την είχα δει και εγώ και την είχα λατρέψει. Εσύ την έκανες ολόϊδια!!!

    Δεν μπορούσες να φτιάξεις καλύτερη γεννέθλια τούρτα Κική!!!
    Μπράβο!!

    Καλο Πάσχα σας εύχομαι!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!

      Delete
  9. Παύλοβα θα φτιάξω γιατί πλέον μου βγαίνουν κάτασπρες οι μαρέγκες φίλη μου!!!!! Σάγαπώ πολύ, καλό Πάσχααα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ πάβλοβα έφτιαξα καροτάκι μου!

      Delete
  10. Πολύ ωραία η τούρτα σου! Καλό Πάσχα, Κική μου!

    ReplyDelete
  11. Αχ, να'μουν γουρουνάκι!!! Σούπερ η τούρτα, σούπερ και οι Πασχαλιάτικες προτάσεις σου, Κική μου! Καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete
  12. Υπέροχη η τούρτα με τα γουρουνάκια!Αψογη εκτέλεση.
    Κική καλό Πάσχα σου εύχομαι με υγεία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου! Να είσαι καλά!

      Delete
  13. Ωραίες οι προτάσεις σου Κική για γλυκάκια.

    Καλά η τούρτα φανταστική. Την έκανες τέλεια και τα γουρουνάκια..σουπερ :)

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα, να περάσετε καλά

    ΦΙλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις Κική μου!

      Delete
    2. Μάριον, Κατερίνα, ευχαριστώ!

      Delete
  14. Η μια πρόταση καλύτερη από την άλλη!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Κικίτσα:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ ζουζούνα μου!

      Delete
  15. Κική μου, υπέροχες οι προτάσεις σου! Σου εύχομαι εξίσου υπέροχα να περάσεις το Πάσχα! Με υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλια!!!

    ReplyDelete
  16. Η τούρτα είναι απίθανη Κικίτσα!!! Οι προτάσεις πολύ δελεαστικές, δεν τις εξέτασα ακόμα λεπτομερώς, έμεινα μόνο στους τίτλους, αγριεύτηκα λίγο με την ιδέα της Greenpeace στις παραλίες..χαχα..Καλή Ανάσταση, να περάσετε όμορφα, πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  17. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΩ;
    ΤΟ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΟ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!!!!
    ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Αχ η τούρτα αυτή είναι πραγματικά απίθανη.Να είσαι καλά.Χρόνια πολλά

    ReplyDelete

  19. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά να έχεις.

    ReplyDelete
  20. Πραγματικά ή τούρτα τέλεια!!αλλά και οι προτάσεις σου επίσης! Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά!!
    Φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Να είσαι καλά!

      Delete
  21. Πολυ ωραια η τουρτα κ πολυ πρωτοτυπη!

    ReplyDelete
  22. Δίκιο έχω! Θέλει χιούμορ και ότι άλλο!!! (Όποιος δεν τα διαθέτει, εδώ είμαστε εμείς!)

    ReplyDelete