Sunday, May 22, 2011

Έκθεση Σερραϊκών προϊόντων στο μετρό στο Σύνταγμα, 20-24 Μαΐου

Μόλις γύρισα σπιτάκι μου, μετά από ένα σύντομο ταξιδάκι στην πρωτεύουσα. Είδα το κοριτσάκι μου, είδα φίλες και φίλους, έκανα τις βόλτες μου στα αγαπημένα μου μαγαζιά (βλέπε κουζινικά, μπαχαρτζίδικα κλπ), ήπια καφεδάκι στην Πλάκα και άλλα πολλά. Όποιος γυρίζει, μυρίζει, δεν λένε; Έτσι κι εγώ. Επειδή γύριζα, μύρισα κιόλας. Μαζί με το αγαπημένο μου Μαράκι που πρώτη το πήρε χαμπάρι (και μετά με την καλή μου την Έφη), μπήκαμε στην έκθεση, δοκιμάσαμε καβουρμά που δεν είχα ξαναφάει, δοκιμάσαμε τυροπιτάκια με χειροποίητο φύλλο και είδαμε πολλά καλούδια από τις Σέρρες. Απ' ό,τι καταλάβαμε, κάθε λίγες μέρες είναι κι άλλη έκθεση, παρόλο που δεν βρήκαμε κάποια λίστα που να λέει ποιοι προηγήθηκαν ή ποιοι έπονται. Η έκθεση αξίζει, όπως και κάθε τέτοια έκθεση με προϊόντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Προλαβαίνετε να την επισκεφτείτε!

Έκθεση Σερραϊκών παραδοσιακών προϊόντων, τοπικά προϊόντα, Τουρισμός, Αγροτουρισμός.
20-24 Μαΐου. Μετρό Συντάγματος, Αθήνα