Thursday, March 24, 2016

Κέικ με γέμιση ζύμης μπισκότου και oreo cookies

Κατ' αρχήν ας αρχίσουμε από τα απλά: το ξέρατε ότι υπάρχουν μπισκότα oreo με γέμιση ζύμης μπισκότου;;; Μάλλον δεν ξεκίνησα καλά. Ας ξαναξεκινήσω.


Όταν φτιάχνετε ζύμη για μπισκότα, τρώτε τη ζύμη; Ελάτε τώραααα! Μεταξύ μας είμαστε! Εμένα πολλές φορές τα μπισκότα μου είναι λειψά, γιατί -ειδικά αν είμαι παρέα με την κόρη μου- τρώμε πιο πολύ τη ζύμη σκέτη, παρά ψημένη. Η δε κόρη μου, σε κάποια συγκεκριμένα μπισκότα που φτιάχνουμε αναρωτιέται: γιατί πρέπει να τα ψήνουμε; Αφού η ζύμη είναι πιο ωραία άψητη!!!

Φαίνεται ότι αυτό (το ότι είναι πιο ωραία η ζύμη άψητη) κάποιος το σκέφτηκε πιο σοβαρά, και τη ζύμη μπισκότου την έκανε βρώσιμη και ακίνδυνη ως προς τα αυγά. Όσες κυκλοφορείτε σε ξένα site ή στο pinterest, ίσως έχετε πέσει επάνω σε τρούφες που φτιάχνονται από ζύμη μπισκότου. Το φαντάζεστε; Όσες τρώτε ωμή τη ζύμη των μπισκότων, μπορείτε να με καταλάβετε. Είμαστε πολλές. ς φτιάξουμε σύλλογο :-p


Και ξαναρωτώ: το ξέρατε ότι κυκλοφορούν μπισκότα oreo με γέμιση ζύμη μπισκότου; όχι ε; Ούτε εγώ! Δυστυχώς δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα, ή τουλάχιστον όχι στη Ζάκυνθο. Είναι άδικος αυτός ο κόσμος όμως έτσι; Γιατί κύριος βγάζεις oreo με τέτοια γέμιση και δεν τα φέρνεις κι εδώ; Εγώ η μαγείρισσα πώς θα έχω άποψη;;; Αχ! Άδικη η ζωή... :-p

Συνταγή δεν θα σας δώσω. Σε συνταγή όμως θα σας παραπέμψω. Τη συνταγή τη βρήκα πέρυσι, σε φάση αναζήτησης νέων γεύσεων. Μου έκανε κλικ και μας άρεσε! Δοκιμάστε τη! Είναι ένα πλούσιο γεμιστό κέικ. Όχι ανάλαφρο και αέρινο! Σοκολατένιο και πλούσιο! Αν η γέμιση σαν φαίνεται παχιά, αραιώστε τη με λίγο γάλα για να μπορείτε να την απλώσετε. Η συνταγή εδώ :-)


 Καλό τριήμερο!

2 comments:

  1. Οκ, το ομολογώ, Κική μου! Είμαι μια από αυτές που τρώνε ωμή τη ζύμη κ ναι, μπορούμε να φτιάξουμε σύλλογο! Χαχαχα!
    Πολύ λαχταριστή η τούρτα σου! Εύκολα κ γρήγορα τσακίσιμη!
    Φιλιά πολλά κ χρόνια πολλά!

    ReplyDelete
  2. Αυτο δεν ειναι κεικ... ολόκληρη τουρτα ειναι!!!

    Καλό 3ημερο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete