Friday, November 27, 2015

Κουίζ: Τι σχέση έχει αυτή η κάρτα με τα Χριστούγεννά μου;

Λίγο πριν αρχίσω να βάζω γιορτινές συνταγές, είπα να σας πειράξω λιγάκι, βάζοντας ένα κουίζ. Να αστειευτώ με μια παμπάλαιη καρτ ποστάλ, που το θέμα της κάθε άλλο παρα αστείο είναι. Επίκαιρο όμως σίγουρα. Τι να κάνουμε όμως; Αυτή είναι η κατάλληλη κάρτα για το κουίζ μου!

Μια παμπάλαια κάρτα, με θέμα τους δίδυμους πύργους της Νέας Υόρκης. Η ερώτηση λοιπόν για το κουίζ είναι:

Τι σχέση μπορεί να έχει μια παλιά καρτ ποστάλ με θέμα τη Νέα Υόρκη, με τα φετινά μου Χριστούγεννα;


Η απάντηση θα δοθεί την Δευτέρα. Μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη και να απαντήσετε μέχρι τότε. Και έτσι για να έχει και λίγο σασπένς, ας βάλω και ένα μικρό, συμβολικό δωράκι. Όποιος το βρει, θα πάρει δώρο αυτά τα δοσομετρικά κουταλάκια. Αν το βρείτε παραπάνω από ένας, θα γίνει κλήρωση. Αν δεν το βρει κανένας, πάλι θα γίνει κλήρωση :-p


Μέχρι Κυριακή μεσάνυχτα. Για να δω ιδέες!

12 comments:

  1. θα έρθει το βαφτιστηράκι?

    ReplyDelete
  2. θα κανεις Χριστουγεννα στη Νεα Υορκη!!!!

    ReplyDelete
  3. Θα πας εκεί; Αυτό μου ήρθε και μένα πρώτο στο νου, όταν είδα το κουίζ στο φέισμπουκ!Μπήκα κι εδώ μήπως η ανάρτηση είχε κρυμμένες πληροφορίες, αλλά δεν έιχε οπότε δίνω την αρχική μου απάντηση!!!

    ReplyDelete
  4. Θα φταξεις Χριστουγεννιατικη τουρτα με θεμα τους διδυμους πυργους!!! :-p

    ReplyDelete
  5. oti egine stous dydymous pyrgous egine kai sto parisi.

    mou thymizei kati lyphro.TI Xristougenna tha kanoume me ola ayta?o kosmos.vrazei.

    ReplyDelete
  6. Και εγώ λέω ότι μάλλον θα πας ταξιδάκι στις γιορτές....

    ReplyDelete
  7. Λοιπόν η γνώμη μου είναι ότι θα σε επισκεφτεί ο φίλος /η φίλη που σου έστειλε την καρτ ποστάλ αυτά τα Χριστούγεννα (πόσο ωραίο είναι όταν ανοίγουμε το κουτί των αναμνήσεων και βρίσκουμε μικρούς θησαυρούς!) Κατερίνα Πετροπούλου

    ReplyDelete
  8. Χριστούγεννα στη Νεα Υόρκη είναι το όνειρό μου!Αν πας,καλά να περάσεις!Βαφειάδης Αχιλλέας.

    ReplyDelete
  9. Μάλλον είχες πάει Χριστούγεννα στη Ν.Υ όταν ακόμη υπήρχαν οι δίδυμοι πύργοι .
    .

    ReplyDelete
  10. Ετοιμαζεις τούρτα με θέμα Ν Υόρκη?

    ReplyDelete
  11. Καλο ταξιδι θα λεγα,μαλλον για ΝΥ πας τα Χριστουγεννα!
    Φιλη απο Ολλανδια!

    ReplyDelete