Monday, October 7, 2013

Γλυκιά πίτσα με σοκολάτα, μπανάνα και φουντούκια

Τρέξανε σαλάκια με τον τίτλο; Τα δικά μου να δείτε! χαχα!

Με πιάνει απ΄τα μούτρα ένας φίλος μου και μου λέει: Τι μ@λ...ες είναι αυτές που ανεβάζεις (τα βρωμοσαλίγκαρα εννοούσε). Άστα αυτά και φτιάξε τίποτα από αυτά τα γ@μ@τα που ξέρεις και φτιάχνεις (έτσι είπε, δεν πταίω).
Excuse me, του λέω, διάβασες το ποστ;
Δεν διαβάζω τίποτα! μου λέει...Ανένδοτος!
Βρε, του λέω, είναι δυνατόν να έφτιαξα ΕΓΩ σαλιγκάρια; ΕΓΩ; Και άντε να τα έφτιαξα. Είναι δυνατόν να τα έφαγα;;;
Χαμογέλασε...
Εμένα θίχτηκε η μαγειρική μου τιμή όμως! Και είχα σκοπό να την ξεπλύνω με ψαρονέφρι με μέλι και κάσιους που θα ανέβαζα σήμερα. Τα πράγματα ήρθαν αλλιώς όμως. (Αστειεύομαι. Την πίτσα την έφτιαξα από απλές συγκυρίες)!


Η κόρη είναι εδώ και Πέμπτη ανακοινώνει και ο υιός ότι θα έρθει στο νησί (φοιτητές σου λέει μετά...). Τι να φτιάξω να το ευχαριστηθούν και οι δύο;

Ιδέα!

Την 2η μέρα που ήμασταν στην Πάτρα, μου λέει ο αδερφός μου, είσαστε για μπύρες; Άκου λέει! Φυσικά και είμαστε! Και πάμε σε μια γνωστή μπυραρία στα Ψηλαλώνια (ΜΕΤΑ μου είπε ο ανιψιός μου ότι εκεί είχαν βάλει βόμβα πέρυσι. Αγόρι μου...αυτά τα λένε ΠΡΙΝ πάμε..Όχι μετά!)
Αφού έχουμε πιει τις μπυρίτσες μας και έχουμε φάει τα μεζεδάκια μας, περνάει πίσω μου η σερβιτόρα και μου λέει η νύφη μου:
Το μύρισες αυτό που πέρασε; Το είδες;
Όχι λέω...τι ήταν;
Πρέπει να ήταν πίτσα με σοκολάτα;
Γλουπ! Τι; Πίτσα με σοκολάτα; Τι 'πες τώρα;
Σατανικό! σκέφτηκα μέσα μου!


Έρχεται η κοπέλα να αλλάξει τα τασάκια και τη ρωτάει η νύφη μου:
Τι ήταν αυτό που πήγατε εκεί;
Πίτσα γλυκιά λέει.
Α λέω εγώ..είναι αυτό που κερνάτε τον κόσμο αφού έχει φάει;
Βάζει τα γέλια...όχι λέει, δεν το κερνάμε.
Να το παραγγείλουμε; λέει η νύφη μου...
ΟΧΙ, απαντώ η Άνγκελα. Η σοκολατένια πίτσα μας έλειπε τώρα!

Έλα που η ιδέα μου μπήκε να την υλοποιήσω....

Είχα αγοράσει ένα αλεύρι ειδικό για πίτσες. Το είδα στο σμ να κυκλοφορεί τελευταία, το πήρα πως θα φτιάξω καμιά πίτσα για τα παιδιά, στο μεταξύ φύγανε και είχε ξεμείνει. Ευκαιρία να φτιάξω τη γλυκιά πίτσα σκέφτηκα, να δούμε τι λέει και σαν αλεύρι.

Η πίτσα είναι ευέλικτη. Φρούτα, εκτός από μπανάνα, μπορείτε να βάλετε άλλα λεπτοκομμένα. Δεν παραψήνονται, οπότε έχετέ το στα υπόψη. Για φρούτα που θέλετε να είναι καλοψημένα, μπορείτε να τα περάσετε ίσως λίγο από το τηγάνι πριν τα βάλετε.
Η ζύμη της πίτσα ψήνεται ξεχωριστά, γιατί όπως καταλαβαίνετε, αν ψηθεί με όλα τα συμπαρομαρτούντα για 20 λεπτά, θα γίνουν καρβουνοσοκολατένια...Τα φρουτάκια πάντως θα ψηθούν! Χαχα!
Αντί για σάλτσα σοκολάτας στη βάση, μπορείτε να βάλετε λίγο φυστικοβούτυρο. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε σμάρτις, χρωματιστή τρούφα, άλλα ξηροκάρπια και ό,τι επιθυμείτε!
Το ειδικό αλεύρι, έδωσε ένα κριτσινιστό αποτέλεσμα στις άκρες. Το ίδιο θεωρώ θα κάνει και ένα σκληρό αλεύρι αφού θα μπει η πίτσα για λίγο και στο γκριλ. 


Γλυκιά πίτσα με σοκολάτα, μπανάνα και φουντούκια
Υλικά για 8 κομμάτια
250 γρ. αλεύρι για πίτσα (ή σκληρό ή στην ανάγκη για όλες τις χρήσεις)
1 κ. γ. μαγιά ξηρή
1 κ. γ. ζάχαρη
1/4 κ. γ. αλάτι (ομολογώ ότι ξέχασα να το βάλω...)
1 κ. σ. φυτικό λάδι
125 ml νερό (περίπου) χλιαρό
 για τη γέμιση
2 κ. σ. σάλτσα σοκολάτα ή αραιή πραλίνα φουντουκιού
80 γρ. σοκολάτα γάλακτος σε σταγόνες, ή σοκολάτα γάλακτος τριμμένη
30 γρ. φουντούκια ψημένα και χοντροκομμένα (υπάρχουν έτοιμα ψημένα)
1 μέτρια μπανάνα, κομμένη σε λεπτές φέτες

Εκτέλεση Ι
Σε ένα μπωλάκι, βάζουμε το αλεύρι, ζάχαρη, αλάτι, μαγιά και ανακατεύουμε.
Κάνουμε λακκουβίτσα και βάζουμε το λάδι και το νερό, όχι όλο μονομιάς, για να δούμε πόσο θα πάρει.
Ανακατεύουμε με πηρούνι και στη συνέχεια με το χέρι.
Προσθέτουμε όσο νερό χρειάζεται, ώστε να έχουμε μια ζύμη που έχει πάρει όλο το αλεύρι και δεν κολλάει στα χέρια.
Μια ζύμη που κολλάει, θέλει λίγο αλευράκι. Μια ζύμη που δεν έχει πάρει όλο το αλεύρι, θέλει λίγο νερό ακόμα.
Αφήνουμε τη ζύμη 15-20 λεπτά να ηρεμήσει.

Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 180 βαθμούς. Ο φούρνος μου έχει ειδική ένδειξη για πίτσα (μεγαλεία μιλάμε...), αλλά δεν είναι απαραίτητο. Βάλτε το φούρνο σας σε αέρα ή χωρίς, στους 180-190 βαθμούς και θα είναι οκ!
Λαδώνουμε ένα ταψάκι πίτσας (εγώ χρησιμοποίησα κεραμική ταρτιέρα).
Απλώνουμε τη ζύμη (ήταν τόσο καλή που απλώθηκε με τα χέρια) και κάνουμε λακκουβίτσες με τα δάχτυλά μας.


Ψήνουμε μόνο τη ζύμη στους 180 βαθμούς με αέρα για 20 λεπτά ή μέχρι να πάρει χρώμα ελαφρώς.
Βγάζουμε το ταψί και έτσι όπως είναι απλώνουμε τη σάλτσα σοκολάτας ή πραλίνα σε όλη την επιφάνεια, σε ένα λεπτό στρώμα.
Βάζουμε τις φέτες μπανάνας.
Ρίχνουμε από πάνω τις σταγόνες σοκολάτας και ενδιάμεσα από τις μπανάνες τα φουντούκια.


Ξαναβάζουμε το ταψί στο φούρνο για 5-10 λεπτά στο γκριλ στους 190 βαθμούς. Προσοχή, γιατί εύκολα μπορεί να καεί η σοκολάτα!

Εκτέλεση ΙΙ
Τσακίζουμε ξεδιάντροπα :-) Προσοχή μην καείτε!


 Η γάτα έμεινε με την απογοήτευση ;-)

Καλή εβδομάδα!

26 comments:

  1. Ωχ,ωχ, τι είναι αυτά που βλέπουμε πρωί πρωί;
    Και ακούγεται και τοσο εύκολη... Ούτε μια δικαιολογία για να ξεφύγουμε...
    Καλή εβδομάδα Κική μου!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα Κική!!!Πραγματικά!!!Τήν τσακίζουμε!!!
    Σούπερ η πίτσα σου!!!Καί πρωτότυπη η συνταγή σου!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα Κική μου! Σαν την γάτα νοιώθω και εγώ! Βλέπεις δεν έχω δικαιολογία για να την φτιάξω...
    Πραγματικά η ιδέα είναι ευέλικτη! Μπορώ να ονειρευτώ διάφορες παραλλαγές του μοτίβου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τη δικαιολογία τη βρήκα ;-)
      Φιλάκια!

      Delete
  4. Άνετα την τρώω και για μεσημεριανό!
    Και για πρωινό ή βραδινό :)
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ έτσι την έφαγα Ερμιόνη μου...Λίγη για απογευματινό, λίγη για μεσημεριανό και λίγη για πρωινό! χαχα!

      Delete
  5. Την μιση θα τσακιζα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Πω πω και προσπαθώ να μείνω πιστή στη δίαιτα! Τι μας κάνεις τώρα!! Έτοιμη είμαι να την φτιάξω και να τσακίσω μια ολόκληρη μόνη μου!

    ReplyDelete
  7. Αυτά είναι τώρα Δευτεριάτικο, κατάλαβες;;;

    ReplyDelete
  8. ΚΌΛΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Θα συμφωνήσω με την Ερμιόνη, άνετα τρώω τέτοια πίτσα όλες τις ώρες και φυσικά το πρωί με τον καφέ μου! Είναι φοβερή εκδοχή αυτή η γλυκιά πίτσα με φρούτα ή σοκολάτα ή και με τα 2 μαζί. Εγώ έχω βάλει και μαρμελάδα αντί για σοκολάτα, κάπως σαν πάστα φλώρα δηλαδή.
    Ονειρεμένη όπως και να 'ναι, τι να λέμε τώρα...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα πάλι, οι άλλες πίτσες μου αρέσουν ακόμα και παγωμένες!

      Delete
  10. Και εγώ με τη απογοήτευση έμεινα! Τη βλέπω αλλά δεν την τρώω :(
    Θέλωωωωωω!

    ReplyDelete
  11. χαχαχα Γέλασα πολύ με το κείμενό σου!!
    Όπως και με το προηγούμενο, το κεικ του φοιτητη!!
    Η πίτσα απλά δεν παίζεται! Τι να λέμε τώρα?

    ReplyDelete
  12. ok δεν λέω, τρελαίνουμα για σαλιγκάρια και φαντάζομαι ότι η πεθερά θα τα έχει κάνει υπέροχα! Αλλά η πίτσα είναι όλα τα λεφτά! Θα έτωγα όλο το ταψί.

    ReplyDelete
  13. Εξαιρετική η γλυκιά εκδοχή της πίτσας! Αναρωτιέμαι αν σταματάει κανείς σε ένα ταψάκι ή επιβάλλεται να φτιάξεις περισσότερα... ;-)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάντως έμεινα στο ένα...
      φιλάκια!

      Delete
  14. Αυτό το "Τσακίζουμε ξεδιάντροπα" νομίζω πως μας καλύπτει όλους και όλες Κική μου.
    Αν την μυριστεί ο κανακάρης μου θα καταφέρει το ταψί όλο μόνος του!!

    ReplyDelete