Wednesday, July 27, 2016

Μύδια αχνιστά λεμονάτα

Με κοιτάζει το μύδι, το κοιτάζω λοξά. Περνάω από το διάδρομο και κάνω πως δεν το βλέπω.
Πάρε με! Κάνε με δικό σου μου φωνάζει. 
Είσαι δύσκολος του λέω. 
Τα δύσκολα έχουν τη χάρη τους μου λέει.
Χρειάζεσαι πολύ χρόνο! του λέω. Κι εμένα ο δικός μου είναι πολύτιμος!
Πάρε με! επιμένει. Στα δικά σου χέρια γίνομαι παιχνίδι μου λέει και με παρασέρνει με την τελευταία ατάκα. 
Κάπως έτσι την πατάμε οι γυναίκες... Και το παίρνω το μύδι και γίνεται του μυδίου του λεμονάτου...Κατάλαβες; Καθάριζε τώρα τα μυδάκια για να τα κάνεις λεμονάτα! Μα τι μεζεδάκι όμως! Δοκιμάστε τα!


Μύδια αχνιστά λεμονάτα
Υλικά
½ κιλό μύδια με κέλυφος
2-3 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1-2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
λίγο μάραθο ψιλοκομμένο
χυμό από ένα λεμόνι
2-3 κ. σ. ελαιόλαδο


Εκτέλεση
Καθαρίζουμε με τα μύδια όπως έχω περιγράψει εδώ.
Σε αντικολλητικό τηγάνι ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και σωτάρουμε  τα κρεμμυδάκια, το σκόρδο και τον μάραθο για λίγα λεπτά.
Προσθέτουμε τα μύδια και κλείνουμε με καπάκι για 5-6 λεπτά να ανοίξουν όλα. Ανακατεύουμε αν χρειάζεται.
Σβήνουμε με το λεμόνι. Αφήνουμε να πάρει μια βράση και σερβίρουμε.
Πετάμε όσα δεν έχουν ανοίξει.



3 comments:

  1. Τα αγαπημένα μου!!! Πολύ όμορφα!!!

    ReplyDelete
  2. Εξαιρετικά, τα γεύομαι συχνά πυκνά!

    ReplyDelete
  3. Χα χα! Αφου σε ηθελαν τοσο, καλα εκανες και τα πήρες!
    Μουρλια!

    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ReplyDelete