Monday, June 15, 2015

Μεσογειακή σαλάτα με ρεβίθια

Μπορεί τα όσπρια στο μυαλό μας να έχουν καταγραφεί από συνήθεια ώς χειμωνιάτικο φαγητό ή ως σούπα, όμως μπορούν άνετα να σταθούν στο καλοκαιρινό μας τραπέζι ως σαλάτα. Μια σαλάτα πλήρες γεύμα, αφού περιλαμβάνει όχι μόνο όσπρια, αλλά φέτα και λαχανικά. Μεσογειακή η σαλάτα μου σήμερα. Δοκιμάστε τη και θα τη λατρέψετε!



Μεσογειακή σαλάτα με ρεβίθια
Υλικά για ένα μπωλ
1 κούπα βρασμένα ρεβίθια
1/2 κόκκινη πιπεριά κομμένη σε καρεδάκια
1 μέτρια ντομάτα χωρίς τα σπόρια κομμένη σε κυβάκια
½ αγγούρι κομμένο σε κυβάκια
10 ελιές καθαρισμένες και κομμένες σε κομμάτια
λίγο φρέσκο βασιλικό ψιλοκομμένο
1 μεγάλο κομμάτι φέτα θρυμματισμένο
κρεμμυδάκι φρέσκο ή κρεμμύδι ξερό σε κυβάκια
2 κ. σ. ελαιόλαδο
χυμό μισού λεμονιού
λίγο αλάτι

Εκτέλεση
Τεμαχίζουμε όλα τα λαχανικά και μυρωδικά και τα ανακατεύουμε σε σαλατιέρα μαζί με τα ρεβίθια.
Πασπαλίζουμε με το μισό κομμάτι φέτα και ανακατεύουμε.
Ρίχνουμε το λαδολέμονο που έχουμε χτυπήσει μαζί με το αλάτι.
Από πάνω, ρίχνουμε την υπόλοιπη φέτα θρυμματισμένη.
Στολίζουμε με βασιλικό και απολαμβάνουμε.

14 comments:

  1. Οι εμπνευσεις μας συμπιπτουν, πριν λιγες ημερες εφτιαξα μια παρομοια σαλατα... Νοστιμη και χορταστικη!
    Καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
  2. Καλημερα!!παρα πολυ καλη ιδεα!!

    ReplyDelete
  3. Καλή εβδομάδα Κική μου!
    Πολύ ωραία η σαλάτα σου, πολύ καλοκαιρινη!

    ReplyDelete
  4. Πολύχρωμη, εύκολη και δροσερή η σαλάτα σου, Κικίτσα! Καλημέρα, ΧΟΧΟ

    ReplyDelete
  5. Είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει πολύ η σαλάτα σου Κική μου.
    Θεωρώ τα όσπρια παντός καιρού και τα ρεβίθια τα συμπαθώ ιδιαιτέρως. Την επόμενη φορά που θα φτιάξω σούπα, θα κρατήσω και μια κούπα βρασμένα ρεβίθια για να δοκιμάσω την πρόταση σου.
    Σε φιλώ, καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως τα ρεβίθια είναι και νόστιμα αλλά και από τα ελαφριά όσπρια!

      Delete
  6. Υπέροχη όπως και να τη δεις.... Πόσο μάλλον να τη γευθείς!!!!!!!!!
    Γεια σου Κική μου :)

    ReplyDelete
  7. Κάνω πολύ συχνά τέτοιες σαλάτες Κική μου και ξέρω πόσο υπέροχη είναι και η δική σου!!Απλά τέλεια!!Καλό βράδυ!

    ReplyDelete